Jäälihalli Jäälintie 6, 90940 Jääli

Kastellin Kiekko Pojat Nimenhuuto.com

Oululainen urheiluseura jossa löytyy tilaa kaikenikäisille ja tasoisille pelaajille. Lajikirjomme on laaja ja toimintaa löytyy myös lapsille. Kiekko Poika henki on kannustava, iloinen ja sosiaalinen. Jokaisella on tärkeä rooli seurassamme.

Riku kirjoitti: Myöhästyn hieman (Noin 5 tuntia sitten)

Jääkiekko, Jalkapallo, Salibandy, Futsal, Pesäpallo, Kaukalopallo ja Ballhockey

Kiekko-Oulu U10-U8 Nimenhuuto.com

Eetu kirjoitti: Mv (2 päivää sitten)

Ice demons Nimenhuuto.com

Rauli kirjoitti: 50/60 in (5 kuukautta sitten)

Oulun Harrastekiekko Nimenhuuto.com

Harrastekiekkohommia. Irtovuoroja, muutakin kiekkoilua.

Tuomas kirjoitti: Vithu kun alkaa olla vieroitusoireita kun ei pääse pellaan. No syksyllä taas into pinkeenä 4 kertaa viikossa🤣🤣 (2 päivää sitten)

Kiekko Pojat juniorit Nimenhuuto.com

Harrastetason junioriporukka jossa tärkeintä on yhdessäolo, uuden oppiminen ja hauskan pito! Matalankynnyksen toimintaa, jonka tarkoituksena on että kaikki lapset saa harrastaa ja kipinä liikuntaan pysyisi läpi elämän. Tervetuloa mukaan toimintaan! Ota yhteyttä jaakko.maatta@kastellinkiekkopojat.fi 0445644223 HOX! Lauantain salibandyvuorojen avaimet voi hakea seuraavista paikoista: Vesa Nissilä, Peuratie 10 A5 (hintan koulun vieressä) Vara avain löytyy tarvittaessa: Jaakko Määttä, Tietolinja 1 A 39 (linnanmaa)

Werner kirjoitti: + kaveri Ossi (8 kuukautta sitten)

Jääkiekko, Jalkapallo ja Salibandy

HÖPS Nimenhuuto.com

HÖPS -90, Hönttämäen Palloseura http://www.höps.fi Yhteydenotot e-postilla: hops(at)gmail.com Jäseniä on reilu 50. Osa porukasta pelaa talvella kaukista ja toinen puoli jengistä kesällä futista.

Mäne kirjoitti: Hei! Ritaharjun tekonurmella ei ole vielä maaleja. Maalit ovat jään alla kentän laidalla. Tästä johtuen tulevan sunnuntain vuoro perutaan, 28.4. (19 päivää sitten)

Puulaakijalkapallo ja Puulaakikaukalopallo
Oulu, Hönttämäki

Kiekko-oulu U11 Nimenhuuto.com

Sällit Ht Nimenhuuto.com

Vauhdikasta taitokiekkoa ilon kautta!!

Marko kirjoitti: Moro. Ollaanko tulossa illalla jäille? T: Make (9 päivää sitten)

Kontion Pallo Nimenhuuto.com

Alakylän ehdottomasti kovin sählyporukka tuohon aikaan tuossa paikassa. Tavoitteellinen tulosurheilu on kaikki kaikessa. Siksi Kontion Pallo pyrkii määrätietoisesti kohti isompia kaukaloita, kirkkaampia valoja ja laajoja fanijoukkoja. Tavoitteenamme on olla yksi Suomen parhaista, tällä kokoonpanolla pelaavista joukkueista vuoteen 2025 mennessä. Jos elämäsi kaipaa uusia haasteita, liity Kontion palloon. Taantuvia taitoja tukien, Kontion Pallo. You´ll never sauno alone

Sähäly, Jalkapallo, Futsal ja Saunominen
Kiiminki

RB Karhukainen 1div Nimenhuuto.com

Aappo kirjoitti: Varapelaajilta 11€ (11 päivää sitten)

Kaukalopallo

Jäälihalli tunnetaan myös nimellä: Jäälin Jäähalli, Jäälihalli P, Jäälin kaukalo ja Jäälin Maja.

Rinkball
Lentopallo