Jokivarren koulu Viljamaantie 13, 16300 Orimattila

HyPS Concarit Nimenhuuto.com

Mustafa kirjoitti: Out olen töissä (3 päivää sitten)

Hyvinkää

Halku Pojat 10-13 Nimenhuuto.com

Samu kirjoitti: Jos ehdin (16 päivää sitten)

Rastivarsat Nimenhuuto.com

Rastivarsat (www.rastivarsat.fi) on suunnistuksen erikoisseura. Toimimme Orimattilassa ja Lahden alueella näkyvästi järjestämällä ympäri vuoden harjoituksia ja vuosittain kilpailuja. Kuntosuunnistustoimintaa pyöritämme Orimattilan Iltarastien nimellä (www.orimattilaniltarastit.fi). Rastivarsat kehittää pitkäjänteisesti nuoriso-, kilpailu- ja harrastesuunnistusta.Tavoitteena on eritasoisten liikkujien fyysisen kunnon ja psyykkisen hyvinvoinnin parantaminen sekä myönteisten liikuntakokemusten tarjoaminen. Rastivarsat on valmistanut ja täydentänyt suunnistuskarttoja harrastajien tarpeisiin koko historiansa ajan. Rastivarsat valittiin vuoden suunnistusseuraksi Suomessa vuonna 2008.

Joukkue etsii pelaajia

Arttu kirjoitti: Hannu Hä tulee myös (10 kuukautta sitten)

Suunnistus

Orimattilan Jymy SB P19 Nimenhuuto.com

Orimattilan Jymyn salibandyjaoston alainen salibandyjoukkue 2006-2009 ikäisillä tytöille ja pojille.

Sisu kirjoitti: Sisu hieman puolikuntoinen, joten ei tule harkkoihin, mutta tulee kuitenkin valokuvaan. (11 kuukautta sitten)

Purha juniorit 2010-12 Nimenhuuto.com

Jalkapallo junioriharrastejoukkue, joka koostuu 2010-2012 ikätasoista, mutta löytyy joukosta muutama 2009 syntynytkin. Harjoittelee kesäisin pääosin Inkeroisten urheilukentällä, ja talvisin Saviniemen hallissa.

Joukkue etsii pelaajia: Jos haluat mukaan, ota yhteys Jojoon. Yhteystiedot purha.fi sivuston kautta.

Kouvola

Orimattilan koulut Nimenhuuto.com

Antti kirjoitti: Sain vihdoin vahvistuksen, että viimevuotinen vuoro jatkuu eli torstaisin klo 15.30 - 16.30 Jokivarren salissa. Viimeinen LI-tunti päättyy klo 15.05 eli tosiasiassa jo silloin vuorolle voi mennä. Muistakaa markkinoida vuoroa kouluillanne niin vanhoille kuin uusille sählääjille! (11 päivää sitten)

SV Oldtimers Nimenhuuto.com