Epilä Pispalan valtatie 126-128, 33270 Tampere

Rastivarsat Nimenhuuto.com

Rastivarsat (www.rastivarsat.fi) on suunnistuksen erikoisseura. Toimimme Orimattilassa ja Lahden alueella näkyvästi järjestämällä ympäri vuoden harjoituksia ja vuosittain kilpailuja. Kuntosuunnistustoimintaa pyöritämme Orimattilan Iltarastien nimellä (www.orimattilaniltarastit.fi). Rastivarsat kehittää pitkäjänteisesti nuoriso-, kilpailu- ja harrastesuunnistusta.Tavoitteena on eritasoisten liikkujien fyysisen kunnon ja psyykkisen hyvinvoinnin parantaminen sekä myönteisten liikuntakokemusten tarjoaminen. Rastivarsat on valmistanut ja täydentänyt suunnistuskarttoja harrastajien tarpeisiin koko historiansa ajan. Rastivarsat valittiin vuoden suunnistusseuraksi Suomessa vuonna 2008.

Joukkue etsii pelaajia

Arttu kirjoitti: Hannu Hä tulee myös (5 kuukautta sitten)

Suunnistus
Orimattila

PKK Nimenhuuto.com

Pyöräilyseura Kaupin Kanuunoiden toiminnan päätavoite on aktivoida ympärivuotista pyöräilyä, lisätä pyöräilijöiden positiivista näkyvyyttä liikenteessä sekä järjestää yhteisiä ajotilaisuuksia maastoon ja maan- ja sorateille.

Sirpa kirjoitti: Liityn Lempäälästä mukaan (Mukana jos keli sellainen, että pysyy kuivana) (19 päivää sitten)

Pyöräily

ocpuisto Nimenhuuto.com

OC Puisto on suunnistuksen ja muun sportin edistäjä sekä digitaalisen jälkipelin kehittäjä. Metsä häviää aina! https://www.ocpuisto.net/ry/