Klondyke Kumitehtaankatu 5, 04260 Kerava

HyöKy Nimenhuuto.com

Salibandya vuodesta 1996. HyöKy nousi pelaamalla 5-divisioonaan kaudeksi 22-23 ollen kutosen lohkossaan sijalla 2. Kauden 22-23 joukkue täynnä.

Joukkue etsii pelaajia

Vesa kirjoitti: Nimenhuuto kuntoon tulevan ma osalta! Ayc-pelissä paljon HyöKyläisiä! Muut saavat kutsua tuttuja sählääjiä mukaan! Ilmot mulle niin täytetään varamiespaikat niin että kenttäpelaajia max noin 16. (Noin 18 tuntia sitten)

Espoo, Helsinki

SSB Nimenhuuto.com

Kotihalli Tuusulan urheilupuistossa. Treenit maanantaisin ja torstaisin klo 19-20. Yhteyshenkilöt Jani/0404121986 Jukka/0405002389

Ville kirjoitti: Otan poitsun mukaan. (11 päivää sitten)

Kerava

Ilolan Pursiseura Nimenhuuto.com

Jos etsit vantaan laadukkainta salibandyseuraa; onneksi olkoon, olet saapunut matkasi päätepisteeseen. Voimme tilata sinulle taksin jotta tiesi takaisin lähtöruutuun ei tunnu niin pitkältä.

Joukkue etsii pelaajia

Jesse kirjoitti: 5065 kerkeenkö (6 päivää sitten)

Salibandy ja Kirkkovenesoutu
Vantaa

Tikkurilan Tiikerit 08 Nimenhuuto.com

Tea kirjoitti: Hei, sitovat ilmoittautumiset pe 26.4 mennessä! Osallistujille kuuluu turnauspaita, mikäli haluat paidan niin kirjoita DL mennessä nimesi ja paidan koon oheiseen taulukkoon: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yYJDpQEgjo-8IMaO1Hbct26mEcnNpwo90fet1sasUQg/edit?usp=sharing (28 päivää sitten)

Vantaa
Pojat

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Topias kirjoitti: Hei! 13.9. järjestetään SM knock-out sprinttiin valmistava harjoitus. Päivä kannattaa merkata jo nyt ylös, koska harjoituksessa pääsee hyvin hiomaan taktiikat tulevan viikonlopun SM-kisaa varten. Olen houkuttelut muutaman aikuisten ja nuorten maajoukkuetason suunnistajan mukaan sparraamaan. Nyt o... (11 kuukautta sitten)

Suunnistus
Uusimaa

Team Botox Nimenhuuto.com

The best floorball team that exists in Finland. A great combination of team spirit, skills, beauty, fitness and flirt. "One good goal is better than 12 bad goals"

Johanna kirjoitti: Pääsen vain tokaan peliin (4 kuukautta sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Helsinki

Helsingin Sählyveikot Nimenhuuto.com

Oscar kirjoitti: Neppailu (11 päivää sitten)

Namika2010 Nimenhuuto.com

JuusoF kirjoitti: Juho onkin out, kuumetta (7 päivää sitten)

Mäntsälä
Pojat

SB Fantsut Nimenhuuto.com

Salibandy, Sähly, Kerava, Tuusula, Naiset ja Fantsut
Kerava; Tuusula

FC Tuusula P07 Nimenhuuto.com

Joukkue on perustettu syksyllä 2016 ja ensi kaudella 2020-2021 osallistumme D1 poikien ylempään haastajasarjaan. Sen lisäksi treenaamme 3x viikossa ja pelaamme harjoituspelejä ja osallistumme 2-4 turnaukseen. Joukkueeseen etsitään maalivahtia ja otetaan vielä muutama pelaaja mukaan. Kyselyt ja ilmoittautumiset : fctuusula2007@gmail.com

Mikael kirjoitti: Kahvilavuorot 9.30-12 12-14.30 14.30-17 17- loppu Donitseja Akseli (3 kuukautta sitten)

Tuusula

Klondyke tunnetaan myös nimellä: Klondyke-talo, Keski-Uusimaa Areena, Klondyke saba-halli, Klondyke Areena, Klondyke, Kerava, Klondyke, kenttä 1 ja Klondyke, Savio.

Cycling
Lentopallo