Kukkaniityntie Kukkaniityntie 2, 00900 Helsinki

Zenith Myllypuro!

Jalkapallo ja Futsal

OTTO Nimenhuuto.com

Mika kirjoitti: Taitaa jäädä pelit pelaamatta??? (5 päivää sitten)

Potkupallo
Stadi

Pihkaniskat Nimenhuuto.com

kaija kirjoitti: Ilmoitan viestijoukkueen D70 Seija Ilmakunnas, Kaija Heinonen ja Helena Luoma ja tämä on juoksujärjestys (24 päivää sitten)

Suunnistus
Vantaa

Turun NMKY 2013 minitytöt Nimenhuuto.com

Ken kirjoitti: Hei, nyt on kokoonpanot otteluihin päivitetty 10.11.2024 asti. Ilmoitelkaa mikäli ette pääse paikalle. Ilmoitus osallistumiseen viikkoa ennen ottelua nimenhuudon kautta. Jos ei ilmoitusta ole määräaikaan nimenhuudossa niin oletus on ettei pääse paikalle ja alkaa korvaavan pelaajan kysely. Toivott... (Noin 15 tuntia sitten)

Turku

Hokki Basket 13-v pojat Nimenhuuto.com

Petri kirjoitti: Tervehdys kaikille seuraihmisille! Kiitokset kaikille kuluneesta vuodesta ja kohta käynnistyy kevätkauden pelit. Seuran juniorimäärä on kasvussa ja kevätkaudeksi onkin ilmoitettu uusia joukkueita sarjaan. Saimme syksyn aikana vihdoinkin koulutettua lisää uusia erotuomareita ja lisäksi seura mahdo... (9 kuukautta sitten)

Hokkiminipojat Nimenhuuto.com

Päivitetty noin kuukausi sitten

ItähelsinginPotku Nimenhuuto.com

Markus kirjoitti: Should we aim to start already 19:45 today? (5 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Jalkapallo ja Futsal

Kukkaniityntie tunnetaan myös nimellä: Botby grundskola.

Orienteering