Kuokkalan koulu Kansakoulutie 3, 37550 Lempäälä

Riemu Nimenhuuto.com

Tämän kauden pelit https://lentopallo.torneopal.fi/taso/joukkue.php?joukkue=33429&turnaus=vb2021lsuomi&sarja=NTre

Terhi kirjoitti: Yritän päästä, jos vaan synttärivieraat on lähtenyt.. (11 kuukautta sitten)

Kangasala Leidit Nimenhuuto.com

Kirsti kirjoitti: Haittaako ketään, jos tuon Turon ja meitin mamman matkassa myös? (7 kuukautta sitten)

TTLK Nimenhuuto.com

Tampereen Teekkareiden Lentopallokerho TTLK on toiminut aktiivisesti jo lähes 30 vuotta. Lentopallokerhon tehtävänä on tukea lentopallon harrastusmahdollisuutta Tampereen yliopiston opiskelijoiden (sekä henkilöstön) keskuudessa ja järjestää halukkaille lentopalloilijoille hyvät mahdollisuudet harrastaa lajia kuntoilu- tai jopa kisailumielessä. Lisäksi järjestämme lentopalloaiheisia kursseja ja lentopalloturnauksia unohtamatta saunailtoja ja keväisiä biitsikauden avajaisia.

Aaro kirjoitti: +1 (11 päivää sitten)

Tampere, Hervanta

KaLe Nimenhuuto.com

Inka kirjoitti: Tuun reenaamaan, mikäli mies ehtii kotiin työreissulta :) (11 päivää sitten)