Kurikan Jäähalli Oy Paulaharjuntie 25, 61300 Kurikka

Suupohjan kaverikoirat Nimenhuuto.com

Kaverikoiratoiminta

Rautsikka Nimenhuuto.com

Matti kirjoitti: Hei. 4.6. MPK keikan kurssi on nyt auki. Käykäähän ilmoittautumassa. (2 päivää sitten)

Pallo and The Boys ry Seinäjok Nimenhuuto.com

Riipi kirjoitti: Onnistuuko luistinten teroitus. Jäälle en viitti tulla ettei sairastu heti uudelleen (Noin kuukausi sitten)

Kaukalopallo
Seinäjoki

FatCats KuRy Nimenhuuto.com

Syksyllä 2019 Ep-Harrastesarjassa pelaava joukkue. Vuoron ilmoittautumisjärjestys on seuraava: Ensisijaisesti täytetään FatCatsien lisenssipelaajista, tämän jälkeen otetaan mukaan mikäli ei ole 20+2 muut lisenssipelaajat(vierailijat) Lopuksi lisenssittömät vierailijat mikäli vuorolla on tilaa. Poikkeuksena voidaan myös pelata 22+2 kokoonpanolla. Ilmoittautumiset VIIMEISTÄÄN harkkapäivänä klo 14 mennessä. Tämä siksi että jaot tehdään valmiiksi iltapäivän aikana. Mikäli tulee viimehetken poisjääntejä, ilmoitathan niistä ylläpidolle niin voidaan ilmoittaa eteenpäin mikäli joku on varasijalla. Maksu vierailta 5e kerta. Maksu tapahtuu laskuna, käteistä ei vastaanoteta.

Teemu kirjoitti: Voin olla valkosilla (Noin kuukausi sitten)

Kurikka

PES Coilers Nimenhuuto.com

Kimmo kirjoitti: No niin huomiselle vielä viimeinen tempaus, nyt äijät jäälle! (Noin kuukausi sitten)

Takuumurea Nimenhuuto.com

Kauhajoen Atrian logolle pelaava jengi!

Jussi-Matt kirjoitti: Sikakööristä löytyys toinen maalivahti jos on tarvetta (4 kuukautta sitten)

Kurikan Jäähalli

Kyrönjoen Persevä - KyrPe Nimenhuuto.com

Kurikan huonokuntoisin höntsäkiekkoporukka pelaa keskiviikkoisin klo 20:00/21:00 jäähallissa. Mukaan saa tulla kaikki halukkaat. Jäävuoro 10 €/kerta maksetaan Nordean tilille: Kyrönjoen Persevä / FI45 1805 3204 3580 39. Muista mainita maksun yhteydessä minkä päivän vuoroa olet maksamassa.

Joukkue etsii pelaajia: Eli mukaan saa tosiaan tulla kaikki halukkaat. Pelivauhti on suht rauhallinen...

Sami kirjoitti: Kuulemma maaliin kaivattiin (Noin 2 kuukautta sitten)

Kurikka

Apv U13 Nimenhuuto.com

Alavus

APV U 11 Nimenhuuto.com

Keskimaan Aluekiekko Naiset Nimenhuuto.com

Keskimaan alueen Tyttö-&Naiskiekon yhteinen tapahtumakalenteri! Aluevastaavien Yhteystiedot: Tyttökiekkokoordinaattorit Jyvässeutu Maarit Mäkäräinen puh. 040 840 9423 maarit.makarainen@finhockey.fi Pohjanmaa Timo Lievemaa puh. 040 823 4360 timo.lievemaa@finhockey.fi Tyttö- ja Naiskiekon Tutorvalmentaja U15 -> Keskimaa Mari Saarinen puh. 040 5665 165 mari.saarinen@finhockey.fi

Enni kirjoitti: Mv (7 kuukautta sitten)

Kuortaneen Urheiluopisto

Kurikan Jäähalli Oy tunnetaan myös nimellä: Paulaharjun Koulu.

Rinkball
Dog