Lasitehtaan koulu Tehtaankatu 27, 11910 Riihimäki

Riihimäen pelastuskoirat Nimenhuuto.com

Sini kirjoitti: Jos pystyy, ottaisin mielellään iltajäljen muiden perään (Noin kuukausi sitten)

Pelastuskoiratoiminta
Riihimäki

HUT Nimenhuuto.com

Hyvinkään Urheilutoverit (HUT) on vuonna 1903 perustettu hyvinkääläinen voimistelu- ja urheiluseura, joka nykyään toimii ainoastaan pöytätennisseurana. HUT on vanhin hyvinkääläinen edelleen toimiva urheiluseura.

Jari kirjoitti: Moi, tuleeko huomenna joku avaamaan oven? Jari (15 päivää sitten)

Pöytätennis
Hyvinkää

Riihimäen Juju M Nimenhuuto.com