Lehtisaaren Kuntotalo Kuntotie 1, 40900 Säynätsalo

Blue Eyes Team II Nimenhuuto.com

Blue Eyes Team ja Harjun Potku yhteinen Nimenhuuto

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Perhevelvoitteet lyhentävät iltaa, mutta paikalle kuitenkin pariksi tunniksi. (3 kuukautta sitten)

Jalkapallo ja Futsal

HoNsU U16-15-pojat Nimenhuuto.com

Mirva kirjoitti: Hei, Markkasen turnauksen talkoolista löytyy täältä: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1e7_IwBSieEq3rDaY00PuJgPH2SP_4XNk/edit?usp=sharing&ouid=102932581002434751943&rtpof=true&sd=true Siellä on kaikille jotain vuoroja, joten käykää katsomassa oma vuoronne, ja neuvotelkaa mahdolliset muutokse... (8 päivää sitten)

Säyri Minipojat Nimenhuuto.com

Julius kirjoitti: Jos paranee (9 päivää sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Ploki C-tytöt Nimenhuuto.com

Amanda kirjoitti: Janski tulee kans (4 päivää sitten)

Lentopallo
Pihtipudas

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Keski-Suomen piirin kanssa.

Paul kirjoitti: Autokyydissä vain tarve menolle Jkl-Kokkola. (5 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Keski Suomi

LU WU16 Nimenhuuto.com

HPP Nimenhuuto.com

Mikko kirjoitti: Ilmoitan tulevista peleistä hyvissä ajoin HPP koti tai vieras peleistä, terveyden mukaan (10 kuukautta sitten)

Haapamäki

Riemu Manatees Nimenhuuto.com

Eetu kirjoitti: 2000 jälkeen (2015-2030) (7 päivää sitten)

Honsu minipojat Nimenhuuto.com

Honsun minipojat 2022-23 Liity WhatsApp-ryhmääni napauttamalla linkkiä: https://chat.whatsapp.com/Ek1e6v0ExaF0Pna0H7xUFM

Joukkue etsii pelaajia: Honsun minipojat ottavat mielellään uusia pelaajia joukkueeseen. Tarjoamme il...

Harri kirjoitti: Hei, viimeinen kausimaksu 4/4 150 euroa eräpäivä 30.4.2024.Kokkolassa 6.4. olleet pelaajat ja vanhemmat maksavat kausimaksun yhteydessä bussin omavastuun 10 euroa. Käytä maksaessasi pelaajan omaa viitenumeroa ja tilihän oli FI48 5290 0220 1575 96 T. Harri-rahuri (16 päivää sitten)

LU WU12 Nimenhuuto.com

Lumi kirjoitti: Lumi sairaana (Noin kuukausi sitten)

Laukaa
Tytöt

Lehtisaaren Kuntotalo tunnetaan myös nimellä: Lehtisaaren Koulu ja Lehtisaaren yläkoulunsali.

Lentopallo
Futsal