Littoinen 20660 Littoinen

FC Lohja Nimenhuuto.com

Lohjalainen erityisesti ikämiespalloiluun erikoistunut jalkapalloseura joka pelaa ja harjoittelee hyvissä olosuhteissa. Talvisin salissa futsalia ja kesäisin taas jalkapalloa Lohjan nurmi ja tekonurmikentillä. Kaudella 2024 meillä on joukkueet Palloliiton eteläisen alueen KKi60 ja 65 -sarjoissa ja lisäksi eri ikäkausien SM-turnauksissa. Kaikki ikämiesikäiset (yli 35) pelaajat ovat tervetulleita mukaan toimintaan

Joukkue etsii pelaajia: FC Lohjan KKi-joukkueiden talvikausi 2024 on menossa. Nyt talvella harjoittel...

Jarmo kirjoitti: HEI! Se Lopan ottelu on siirretty tästä pois, koska olivat varanneet ko. vuoron täysin ilman meidän kanssa keskustelemattta!!! JOTEN HARKAT PIDETÄÄN NORMAALISTI!!!! (Noin 19 tuntia sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Lohja

Triathlon Suomi Turku Nimenhuuto.com

Pasi kirjoitti: Huomenta. INFO teille jotka ovat huomenna tulossa Uuteenkaupunkiin treenipäivään. 1. Kokoontuminen viimeistään uimahallin pihalla klo: 09:40. sissän päästään 09:45. Vuoro 10-11. 2. allasta varattu, 5 uimari/ rata. 2. Miettikää nyt jo tänään valmiiksi mitä meinaatte uida niin ei mene hyvää harjoit... (Noin 2 kuukautta sitten)

Pohjola14 Nimenhuuto.com

Matias kirjoitti: Nyt uusi aika (27.4) käy (25 päivää sitten)

TuKV M60 Nimenhuuto.com

Rauno kirjoitti: Ottelun aika ja paikka saattaa muuttua (2 päivää sitten)

Salon Viesti D-Red Nimenhuuto.com

Lumi kirjoitti: Luokkaretkellä (Noin 11 tuntia sitten)

Lentopallo

FC GLOBAL Nimenhuuto.com

Marcus kirjoitti: Sorry guys , please I can’t make it for today’s training (2 kuukautta sitten)

Meska U15-U16 Nimenhuuto.com

Seve kirjoitti: Iskä tulee kans (Jussi) (17 päivää sitten)

Koripallo
Somero Ja Salo

TuNL Naiset Nimenhuuto.com

FC qUKI Nimenhuuto.com

Turussa toimiva universumin ehkä kovin jalkapalloseura. Perustettu vuonna 2009 kaveriporukalla.Toiminta aloitettiin Lammilla lumifutiksella, josta siirryttiin oikean futiksen pariin Turun kimppaliigassa. Tällä kaudella osallistumme Kuntoliigaan Turussa ja lisäksi tarkoitus olisi osallistua muutamiin turnauksiin kesän aikana. Seuran taso on tällä hetkellä harraste toimintaa, mutta tähtäin on Euroopan kentillä vuoteen 2020 mennessä.

Harri kirjoitti: Nilkka ottanu osumaa mut tuun ainakin koittaa miten kestää (26 päivää sitten)

FC Mustat Kukot Nimenhuuto.com

niilo kirjoitti: +1 (26 päivää sitten)

Lentopallo