Muhoksen Jäähalli Ponkilantie, 91500 Muhos

IiU-f-g Nimenhuuto.com

Iin Urheilijoiden pesäpallon tyttö/poika sekajoukkue. Joukkue koostuu 2013 syntyneistä tai nuoremmista

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (11 kuukautta sitten)

Ii

Kastellin Kiekko Pojat Nimenhuuto.com

Oululainen urheiluseura jossa löytyy tilaa kaikenikäisille ja tasoisille pelaajille. Lajikirjomme on laaja ja toimintaa löytyy myös lapsille. Kiekko Poika henki on kannustava, iloinen ja sosiaalinen. Jokaisella on tärkeä rooli seurassamme.

Noel kirjoitti: Jono 1 (4 kuukautta sitten)

Jääkiekko, Jalkapallo, Salibandy, Futsal, Pesäpallo, Kaukalopallo ja Ballhockey

KeKi E-tytöt 23-24 Nimenhuuto.com

Kaisa kirjoitti: Sussulla oli nitkahtanut nilkka tännään koulun liikuntatunnilla. Laitettiin siihen tukiteippaus ja tulee treeneihin. Ei kantsi juosta kovasti, mutta lämpäthän voi tehö monella tavalla. Ja esim. heittää voi hyvinkin ja varmaan lyödäkin ja syöttää jne. (5 päivää sitten)

Kempele
Tytöt

SuPS jääkiekko U13 Nimenhuuto.com

Suomussalmi

Blacks Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia: Pelimiehiä tarvitaan

Kimmo kirjoitti: Kiikunkaakun flunssan kanssa... (2 kuukautta sitten)

Kaukis

Oulun Harrastekiekko Nimenhuuto.com

Harrastekiekkohommia. Irtovuoroja, muutakin kiekkoilua.

Juha-Matti kirjoitti: Huom. erinäisten päällekkäisyyksien yms. takia joudumme siirtämään kokousta. Otetaanpa tuossa huhtikuulla. (2 kuukautta sitten)

Merilappi United T18 Nimenhuuto.com

Lilian kirjoitti: kerkiän tunniksi (13 päivää sitten)

Tytöt

Keki E-pojat Nimenhuuto.com

E-poikien pesisjoukkue. Treenaamme pesäpalloa monipuolisesti kolme kertaa viikossa, kesällä pelit ja leirit lisänä.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Eli järvinen, Liuska, Broman, Tiikkaja ja Hyyppä kioskitalkoisiin. Liuska menee klo 15. (9 kuukautta sitten)

Pesis
Kempele

Iiu Suomari miehet Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (7 kuukautta sitten)

Iiu

KaPa 08 Nimenhuuto.com

Kajaani

Muhoksen Jäähalli tunnetaan myös nimellä: Ponkilan urheilualue, Ponkilantie, Ponkila, Muhos, Ponkilan luonnonnurmikenttä, Ponkila TN, Ponkilan tekonurmikenttä, Ponkilan tekonurmi ja Urheilukuja.

Pesapallo
Rinkball