Espoon Jalkapallohalli Myntinsyrjä 7, 02780 Espoo

Trian Nimenhuuto.com

OK Trian - Yhteiset harjoitukset ja leirit ym.

Joukkue etsii pelaajia: OK Trian on vuonna 2014 perustettu Itäuusmaalainen suunnistuksen erikoisseura...

Rita kirjoitti: + 15 från vuxenkursen 3H (4 päivää sitten)

Päivitetty noin tunti sitten

Suunnistus
Itä Uusimaa

ViTa 13-14 Nimenhuuto.com

ViTa 13-14 joukkue on perustettu 11.9.2019. Joukkueessa on noin 35 futaria, jos olet kiinnostunut jalkapallosta hyvässä seurassa, niin mukaan vaan! Joukkueeseen haetaan myös lisää valmentajia ja muita aktiivisia toimihenkilöitä kehittämään sekä edistämään lasten harrastamista :)

Lohja

HIFK U16 Red Nimenhuuto.com

HIFK U16 Red - Stadens stolthet Laget spelar på hobbynivån och tränar 2-3 gånger i veckan. Träningarna är tvåspråkiga - kom med och pröva om HIFK är något för dig? Joukkue pelaa harrastetasolla ja harjoittelee 2-3 kertaa viikossa. Toiminta on kaksikielinen - tule mukaan ja kokeile miltä harjoitteleminen tuntuu HIFK:ssa!

Voitto kirjoitti: En pääse sittenkään matsiin on konsertti samaan aikaan. (Noin 20 tuntia sitten)

Helsinki

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Topias kirjoitti: Hei! 13.9. järjestetään SM knock-out sprinttiin valmistava harjoitus. Päivä kannattaa merkata jo nyt ylös, koska harjoituksessa pääsee hyvin hiomaan taktiikat tulevan viikonlopun SM-kisaa varten. Olen houkuttelut muutaman aikuisten ja nuorten maajoukkuetason suunnistajan mukaan sparraamaan. Nyt o... (11 kuukautta sitten)

Suunnistus
Uusimaa

BK-46 TF 09-10 Nimenhuuto.com

Helmi kirjoitti: Ripari juttuja (25 päivää sitten)

Tornadonnat Nimenhuuto.com

Ella kirjoitti: Tarvittaessa (9 päivää sitten)

Espoo

HooGee A-B Nimenhuuto.com

HooGee A-B 2023-2024

Espoo

HIFK T2014-15 Nimenhuuto.com

Varpu kirjoitti: Huhtikuussa siirrymme kesävuoroihin ja treeniajat vähän muuttuvat. Tulevat muutokset: - Pääsiäissunnuntaina (31.3.) treenejä ei pidetä. - Redin torstain harjoitukset Venlan joukkueen vuorolla joka torstai 14.3.-4.4. - Mäkelänrinteen futsalvuorot loppuvat viikolla 16 (viimeinen kerta 21.4.). - Huh... (2 kuukautta sitten)

Töölö, Helsinki

PuiU P06 Nimenhuuto.com

PuiU P06 uudet (2012 aloittaneet) pelaajat.

Helsinki, Puistola
Pojat

Espoon Jalkapallohalli tunnetaan myös nimellä: Myntinsyrjä, Myntinsyrjän halli, Myntinsyrjän jalkapallohalli ja Myntinsyrjä 7.

Orienteering