Nummelanharjun frisbeegolfrata Kehätie 389, 03100 Vihti

ViRHe Nimenhuuto.com

Vihdin Rennot Heittelijät (ViЯHe) on vihtiläinen, ultimate frisbeehen erikoistunut junioriseura. Vuodesta 2015 eteenpäin ViЯHe on ollut virallisesti urheiluseura, mutta toiminta joukkueena on alkanut jo vuonna 2010. Juniorimme pelaavat tällä hetkellä U17- sarjaa. Harjoituksemme ovat aloittelijaystävälliset, kaiken ikäiset ja -tasoiset ovat tervetulleita mukaan!

Joukkue etsii pelaajia: ViRHeeseen ovat tervetulleita kaikki uudet pelaajat ikään ja liikuntataustaan...

Aava kirjoitti: In mutta lähden 30 min etupeltoon että ehdin omiin treeneihin (Noin kuukausi sitten)

Ultimate frisbee
Vihti

Papeko ry Nimenhuuto.com

Lohjan palvelus- ja pelastuskoira ry:n, Papekon, koulutusten, tapahtumien ja kokousten listaukset ja ilmoittautumiset osallistumisista.

Katariina kirjoitti: Omatoimi treeni, olen kipeä (10 päivää sitten)

Koiraurheilu
Lohja

HiKi Nimenhuuto.com