Pitäjänmäen urheilukenttä Turkismiehentie 7, 00370 Helsinki

gnistan Nimenhuuto.com

Gnistanin ikämiehet treenaavat FPA:lla Ilmoittautuminen joka viikko (IN/OUT) mahdollisimman ajoissa.

Jussi kirjoitti: Reissun päältä tarvittaessa (Noin 24 tuntia sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Oulunkylä, Helsinki

PK-09 Naiset edustus Nimenhuuto.com

Naisten edustus joukkue koostuu eri ikäisistä naisista. Nuorin pelaaja on 16-vuotias ja vanhimmat päälle 35-vuotiaita. Joukkue pelaa palloliiton eteläisen alueen naisten nelosta. Naiset treenaavat talvella 2 kertaa viikossa ja kesäisin pelien lisäksi 2-3 kertaa viikossa. Harjoituksilla tavoitellaan joukkueena kehittymistä ja tietenkin niissä pidetään yhdessä hauskaa hikoillen. Meillä on hyvä joukkuehenki ja tykätään kannustaa toisiamme. Lisäksi teemme yhdessä muitakin asioita. Seura on kouluttanut järjestyksenvalvojia ja järjestää mm. kauden päätösjuhlia, joihin joukkueena osallistumme.

Joukkue etsii pelaajia: 🟡⚫HEI! 👋 Kiinnostaisiko futis kivassa porukassa, joka treenaa tavoitteellises...

Hyvinkää
Tytöt

HIFK U16 Red Nimenhuuto.com

HIFK U16 Red - Stadens stolthet Laget spelar på hobbynivån och tränar 2-3 gånger i veckan. Träningarna är tvåspråkiga - kom med och pröva om HIFK är något för dig? Joukkue pelaa harrastetasolla ja harjoittelee 2-3 kertaa viikossa. Toiminta on kaksikielinen - tule mukaan ja kokeile miltä harjoitteleminen tuntuu HIFK:ssa!

Voitto kirjoitti: En pääse sittenkään matsiin on konsertti samaan aikaan. (2 päivää sitten)

Pojat

Ponnistus Reservi Nimenhuuto.com

Ponnistuksen reservi pelaa kaudella 2024 Palloliiton miesten sarjoissa Kutosta ja Seiskaa. Treenit kerran viikossa. Joukkueenjohtaja - Santeri Kortteisto, santeri.kortteisto@gmail.com, 0451881640 Helsingin Ponnistus on maan vanhin yhtäjaksoisesti toiminut suomenkielinen urheiluseura. Jalkapallo on kuulunut 1887 perustetun seuran ohjelmaan vuodesta 1903 ja tänään se on pääurheilulajimme. Vuodesta 1915 ponnarifutaajat ovat kantaneet raitapaitaa. Viimeisin visiitti pääsarjatasolle oli vuonna 1995. Ponnistus is the oldest Finnish speaking sports club in Finland, established in 1887. We welcome all footballers to come and play with us! http://www.helsinginponnistus.fi/

Santeri kirjoitti: Kokoonpano: Aku, Aatu, Antti, Johan, Jose, Mo, Miro, Onni, Oskari, Saeif, Samuel, Sam, Sauli, Tommi T, Tommi M, Eino Vahvista osallistuminen huomiseen 18:00 mennessä (Noin 7 tuntia sitten)

AC FRIO Nimenhuuto.com

fcafrodite Nimenhuuto.com

FC Pakila Nimenhuuto.com

Ei niin vakavasti otettavaa futista jo vuodesta 1985.

Antti kirjoitti: Minkäs värisillä paidoilla GN-ukkoja vastaan pelataan, kun ollaan vierasjoukkue? (9 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

FC Dons Nimenhuuto.com

PPV45 Nimenhuuto.com

Pajamäki

Pitäjänmäen urheilukenttä tunnetaan myös nimellä: Pitäjänmäki TN, Pitäjänmäki, Pitäjänmäen tekonurmi, Pitäjänmäki TN B, Pitäjänmäki TN 2, Pitäjänmäki TN A, Turkismiehentie, Pitäjänmäki TN 1, Pitäjänmäki TN1, Pitäjänmäen peruskoulu, Pitäjänmäki tekonurmi, Pitäjänmäen TN, Pitäjänmäki TN2, Pitäjänmäen Koulu, Atomibase, CrossFit Takomo ja Viinikahvila Pausa.

Jääkiekko
Koripallo