Pohjois-Haagan yhteiskoulu Pietari Hannikaisen tie 6, 00400 Helsinki

LC Espoo keskus Nimenhuuto.com

Kuukausikokouksiin odotetaan kaikkien komentointi, IN / OUT. Hallitukseen ja toimikuntiin vain ko jäseniltä poissaololilmoitus. Paikkaajat voi ilmoittautua toki. Tapahtumiin sen mukaan kun kutsuja asettelee kutsun.

Marjukka kirjoitti: Hej, olen huomenna luun katkeamisen vuoksi estynyt osallistumasta kuukausikokoukseen fyysisesti. Jos kokouksen voi pitää hybridikokouksena, osallistun mielelläni. (2 kuukautta sitten)

Lions club

POHU Simpsons Nimenhuuto.com

POHU Simpsons (FC Simpsons 1992 ry)

Joukkue etsii pelaajia: POHU/Simpsons etsii jatkuvasti uusia pelaajia futikseen 5. divariin, IKIS-35 ...

Tomi kirjoitti: More difficulities in starting the season: Game on thursday will be moved due to double booking in Talis field. We start finding a new date today. Have a good vappu everyone! (14 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

Kehonkohentajat Nimenhuuto.com

Harri kirjoitti: Hei Meille olisi nykyisessä paikassa tarjolla syyskaudelle ti, ke tai to klo 20-21.30 Mikä on teidän kantanne päivään. Minulle sopii kaikki. (9 päivää sitten)

Pakilan Veto Junnusompa Nimenhuuto.com

Treeniryhmä 9-13 vuotiaille; päälajina maastohiihto. Talvella hiihtoa, hiihtokisoja ja oheistreeninä salitreeniä; ketteryyttä, voimaa, nopeutta ja liikkuvuutta. Kesäkaudella oheisharjoitteluna myös yleisurheilua ja yleisurheilukisoja. Tietysti myös rullahiihtoa, sauvajuoksua, nopeutta, voimaa ja kestävyyttä ikäkauden mukaisesti. Ympäri toimintakauden harjoittelemme myös motorisia ja liikunnallisia perustaitoja. Tähtäämme talvella 1-alueen (Lahti & Etelä-Suomi) aluemestaruushiihtoihin: -sprintti -pitkät matkat -normaalimatkat ja viestit

Aleksi kirjoitti: P11: 1000 metrin juoksu (9 kuukautta sitten)

Maastohiihto ja Yleisurheilu

LC EspooCity Nimenhuuto.com

Lions Club Espoo/City on nuorekkaiden aikuisten muodostama leijona-klubi. Klubi kuuluu piiriin 107B (107 = suomi, B = läntinen Uusimaa) Klubin kotisivut löytyvät osoitteesta http://www.lions.fi/espoocity/ ja Facebookissa https://www.facebook.com/LionsClubEspooCity/ Lions-toiminnasta enemmän: www.lions.fi

Lionstoiminta

AaltoBasket Nimenhuuto.com

Aalto-Basket is a University student basketball team from Espoo (Helsinki region), Finland. The team plays in Southern 2nd division. More information about the team: http://aaltobasket.fi.

Henri kirjoitti: If no one else wants to be the 10th guy (Noin kuukausi sitten)

Koripallo, Basketball, Student, Opiskelija, Aalto, Tkk, University ja M2d

Sisusompa Nimenhuuto.com

Sisusompa on Pakilan Vedon soveltavan liikunnan harrasteryhmä lapsille. Ryhmään ovat tervetulleita erityistä tukea tarvitsevat noin 6-12 vuoden ikäiset lapset, jotka ovat kiinnostuneita liikkumaan ja kokeilemaan eri lajeja koulutettujen vetäjien kanssa. Sisusomman harjoituksiin ja lajikokeiluihin voivat osallistua tarvittaessa myös lasten huoltajat. Sisusompa kokoontuu normaalisti kerran viikossa, useimmiten keskiviikkoisin klo 18. https://www.pakilanveto.fi/valmennus/sisusompa/

Teemu kirjoitti: Lindfors toimitsijana (3 kuukautta sitten)

Maastohiihto

HU-41 Nimenhuuto.com

Hannu kirjoitti: PHYK tarjosi salivuoroa viikolla 1 Tiistai 2.1 - torstai 4.1 klo 16-20 Onko kiinnostusta kinkunsulatusliikuntaan koripallon parissa? Jos kiinnostusta on, laitan vuoron tarjolle nimenhuutoon! Ehdottakaa ajankohtaa joka sopii (5 kuukautta sitten)

HARP ry Nimenhuuto.com

Topi kirjoitti: Olen puolikuntoinen, mutta tuon avaimen ja liivit koululle. (7 kuukautta sitten)

Huopalahden Hurjat M Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Helsinki

Pohjois-Haagan yhteiskoulu tunnetaan myös nimellä: PHYK ja Pietari Hannikaisen tie 6, Helsinki.

Crosscountryski
Lionstoiminta