Riihitien kenttä Riihitie, 33800 Tampere

Kaveriporukka Futsal Nimenhuuto.com

Pirkkalan ylpeyden FC Kaveriporukan futsal-jaosto Pirkanmaan harrastesarjassa since 2013! Kesäjalkapallon Kaveriporukka osoitteessa http://kaveriporukka.nimenhuuto.com.

Petteri kirjoitti: Tänään taas menossa mukana. Ehdin vetää tunnin tehokasta ennen kuin joudun poistumaan korkeakulttuurin pariin. (8 päivää sitten)

Pirkkala

UK Kanuuna Nimenhuuto.com

Tino kirjoitti: Jos on tarvetta. (Noin 14 tuntia sitten)

FC Päätyyn Asti Nimenhuuto.com

Paula kirjoitti: Tuun vetään treenit (Noin kuukausi sitten)

Viinikan Pallo Nimenhuuto.com

Viinikan kostein ja komein raittiusseura vuodesta 2010.

Jalkapallo ja Kendo
Viinikka, Tampere

FC Bling Bling Nimenhuuto.com

Tampereen ellei jopa Suomen kivoin jengi. Voittoa tavoittelematon yhdistys mutta kyllä se voittokin maistuu jos sellainen osuu kohdalle.

Marianne kirjoitti: Tuun jos palaveri ei veny (11 päivää sitten)

FC Tuhotytöt 2024 Nimenhuuto.com

Paula kirjoitti: Pinjan pelit pitäisi loppua Ahvenisjärvellä klo 19.15. En ehkä ehdi alkuun? (2 kuukautta sitten)

Hervanta P10 2024 Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (5 kuukautta sitten)

FcMagenta Nimenhuuto.com

Scenen kovin ja tyylikkäin tiimi.

jasper kirjoitti: pyrykin on varmasti innokas tulemaan tarvittaessa (Noin 2 kuukautta sitten)

IlvesViinikkaP8 Nimenhuuto.com

Ilveksen Viinikan P8-joukkue - kesä 2024 on huikea futiskesä! Reenit, peli ja tapahtuma -ajat löytynee jatkossa täältä. Toivottavaa on, että ilmoittautuminen in/out tulee myös täältä kautta. Harjoitukset kestävät aina 1h. Tarkemmat tiedot tapahtumista WA-ryhmässä tai sähköpostilla. Kannustetaan kovaa, ei kiusata, pidetään hauskaa, hölmöillään ja pelataan rohkeasti just sellaisina kuin ollaan <3

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (6 kuukautta sitten)

Vehmaisten T10-T9 Ilves Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Tytöt

Riihitien kenttä tunnetaan myös nimellä: Riihitie, Riihitie TN, Nekalan koulun kaukalo, Riihitien tekonurmi ja Nekalan Koulu.

Jääkiekko
Koripallo