Savonlinnan Liikuntahalli Heikinpohjantie 33, 57100 Savonlinna

Butchers IBK Nimenhuuto.com

Jouni kirjoitti: Mailan kera sähläämään (6 päivää sitten)

Imatra

Pihlajamäen Isku Nimenhuuto.com

Paikallissarjan lentopallon harrasteseura. Lisätiedot: Jorma Akkanen 040-7374907 jore.akkanen@pp.inet.fi

Jere kirjoitti: Myöhässä (4 päivää sitten)

Helsinki

Orimattilan Jymy SB P17 Nimenhuuto.com

Orimattilan Jymyn salibandyjaoston alainen salibandyjoukkue 2006-2009 ikäisillä tytöille ja pojille.

Sisu kirjoitti: Sisu hieman puolikuntoinen, joten ei tule harkkoihin, mutta tulee kuitenkin valokuvaan. (6 kuukautta sitten)

Orimattila

RKC-Volley Nimenhuuto.com

Markus kirjoitti: Työmatkalla (3 päivää sitten)

Lempäälä

welhot 10 Nimenhuuto.com

Kuopio
Pojat

Tenavat Nimenhuuto.com

TUNNUKSET KOKEILUUN: nimi "Ressu" ja salasanalla "ressu". Tämä joukkue toimii esimerkkinä Nimenhuuto.com:iin tutustuville. Olet tällä hetkellä joukkueen etusivulla, voit kirjautua sisään jäsensivuille oikean ylälaidan laatikosta. Jäsensivuilla näet kaiken mitä normaalit käyttäjät näkisivät sinun omassa joukkueessasi. Vain managerin sivusto on piilotettu, managerin sivustolta voisit helposti hallita joukkueen tietoja. Esimerkkijoukkueen tiedot nollataan kerran tunnissa, joten voit vapaasti kokeilla eri ominaisuuksia, kuten ilmoittautumista tai viestien lähettämistä. Palvelu on erittäin yksinkertainen käyttää, joten helpoiten tutustut kun kirjaudut sisään jäsensivuille. Voit kokeilla joukkuetta nimellä "Ressu" ja salasanalla "ressu".

Tommi kirjoitti: Tämä on esimerkkijoukkue. Voit kokeilla melkein kaikkia palvelun toimintoja täällä. Tosin, nyt näet vain tavallisen käyttäjälle näkyvät asiat. Managerina sinulla olisi muutama sivu lisää, jossa voisit sätää joukkeen asetuksia. Joukkueen tiedot nollataan säännöllisen väliajoin, joten voit temmeltä... (Noin tunti sitten)

Uusimaa

Vuosaaren Viikingit Nimenhuuto.com

Lentopalloseura Vuosaaren Viikingit pelaa alue-ja paikallissarjaa sekä veteraanipelejä eri ikäluokissa. Kaudella 2023 ja 2024 treenaamme ja pelaamme seuraavasti: Kallahden palloiluhallissa, Kallvikinniementie 1 maanantaisin klo 19.00, torstaina Vuosaaren urheilutalolla klo 20 ja lauantaina höntsää klo11 Punakiventie 4 salissa. Lisäksi pelailua satunnaisesti koulujen loma-aikaan. Vakioturnauksia: Linnavolley Savonlinnassa elokuussa, Homenokka Jyväskylässä syyskuussa, Kolibri-turnaus Tampereella marras- joulukuussa. Lisäksi SM-ikäluokat. Liity mukaan, jos sinulla on useampia peli- ja treenivuosia takana. Ikävä kyllä seuralla ei ole harrastelijavuoroja. Pelimiehet, tervetuloa mukaan. Yhteys: Jukka Isohanni 0442316466

Joukkue etsii pelaajia: Lentopallojoukkue Vuosaaren Viikingit Helsingistä etsii pelaajia 3.- ja 4.-sa...

Helsinki, Vuosaari

XO Players Nimenhuuto.com

Vesa kirjoitti: Huomenna olisi tarjolla jääaikaa Hippojen kanssa klo 17-18 , ei maksa mitään ja reenien jälkeen sauna , olutta ja makkaraa yläkerrassa. Ilmoitukset Höppelle 0500-785034 😁 (Noin 2 kuukautta sitten)

Jääkiekko
Paimio

Lepake Nimenhuuto.com

Pelaajakaarti käsittää aiemmin 3.-5. sarjassa pelanneita veteraanilentopalloilijoita (M60-M65) sekä nuorempia sarjoissa pelanneita pelureita. Treenaamme kahdesti viikossa Mankalan koululla (ma 20:30 ja to klo 20:30) ja osallistumme mm. Viking Line Cupin turnauksiin, veteraaniturnauksiin (Homenokka, Jer53y) sekä 55-, 60- ja 65-vuotiaiden SM-turnauksiin. Lisäksi on mm. Linna Volley - turnaus elokuussa.

Tero kirjoitti: Morjens! Taas on tullut aika kerätä Lepaken kassaan rahaa tulevia maksuja varten, maksu kattaa koko kauden 2023-2024. Koska meitä on erilaisilla aktiviteeteilla olevia pelaajia, olemme ajatelleet jakaa maksut kahteen kategoriaan. A) € 100: Masterspelaajat jotka käyvät Lepaken treeneissä ja osalli... (8 kuukautta sitten)

Järvenpää

TopteamP11 Nimenhuuto.com

Santtu kirjoitti: Santun lisäksi 2 pelaajaa mahtuu meidän kyytiin. (5 kuukautta sitten)

Savonlinna
Pojat

Savonlinnan Liikuntahalli tunnetaan myös nimellä: OKL-liikuntahalli, OKL Savonlinna, Savontie ja Mediatili Areena.

Jääkiekko