Tuorilan Koulu Järvenpääntie 56, 03600 Karkkila

Jokela

KapoCjaB-pojat Nimenhuuto.com

KaPo (Karkkilan Pojat) lentopallo C- ja B-ikäisten poikien joukkue

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Varamieheksi, olkapää vaivaa (Noin kuukausi sitten)

Hokki Minitytöt Nimenhuuto.com

Helmi kirjoitti: Kurkku kipeä. (4 kuukautta sitten)

Hokkiminipojat Nimenhuuto.com

Petri kirjoitti: Tervehdys kaikille seuraihmisille! Kiitokset kaikille kuluneesta vuodesta ja kohta käynnistyy kevätkauden pelit. Seuran juniorimäärä on kasvussa ja kevätkaudeksi onkin ilmoitettu uusia joukkueita sarjaan. Saimme syksyn aikana vihdoinkin koulutettua lisää uusia erotuomareita ja lisäksi seura mahdo... (5 kuukautta sitten)

TiPS N2 Nimenhuuto.com

Naisten jalkapallojoukkue

Julia kirjoitti: Max puol pelii (16 päivää sitten)

Vantaa

KaVo T08 Nimenhuuto.com

Isko kirjoitti: Nelli T sairaana (4 kuukautta sitten)

Tytöt

KaPo c ja d junnut Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (5 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Kapo E- ja D-junnut Nimenhuuto.com

Kapo lentopallo E- ja D-juniorit koostuvat 09-13 syntyneistä tytöistä ja pojista.

Isabel kirjoitti: Pää kipeä (2 kuukautta sitten)

Aalto-Volley Nimenhuuto.com

NOTE: We've switched to using Suomisport as our primary event tracking tool. For joining, please refer to this document: https://docs.google.com/document/d/17ejwLuQFNASjP8PomHUhysfWwOZHUMgbJH5VwP9x27I/edit?usp=sharing The biggest, fairest, and media-sexiest volleyball club in Otaniemi, Aalto-Volley ry. (previously PUS-Volley), is the official volleyball club of Aalto University. As a student organization, our aim is to provide student-affordable opportunities to play volleyball both casually and competitively.

Annika kirjoitti: last minute decision, I'll be a bit after 3 (9 kuukautta sitten)

Espoo

Sykki U12 Nimenhuuto.com

Helsinki

Tuorilan Koulu tunnetaan myös nimellä: Tuorilan Hiekka, Karkkila ja Tuorilan hiekka.