Turun Pursiseura ry Segelsällskapsstranden 30, 20100 Åbo

TaPS Junnut Nimenhuuto.com

Tampereen Pursiseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähyävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuorukaiset ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti- Zoom8-Finn-jolla, E-jolla, Laser Radial, Laser Standard, Laser 4.7 -, 505 -, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seuran ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.taps.fi

Leo kirjoitti: Vielä viikkoharkat jatkuu? Olisko tänään hyvät tuulet? (8 kuukautta sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus
Tampere

Airisto Segelsällskap juniorer Nimenhuuto.com

Marcus kirjoitti: Marcus pappa Kaj deltar (8 kuukautta sitten)

Naispurjehtijat Nimenhuuto.com

Naispurjehtijat - Sailing Ladies ry

Mirkka kirjoitti: Hei, jos sait viestin maksamattomasta seminaarimaksusta ja olet jo maksanut, voit jättää viestin huomiotta. Pahoittelut! Ilmeisesti lähetin erehdyksessä viestin kaikille. (7 kuukautta sitten)

optiharrastajat Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Hei. Rudolf on kasvanut optarista kooltaan yli. Kiitos menneistä treeneistä ja mukavaa purjehduskesää! (5 päivää sitten)

Optaripurjehdus

Sailing Team Oulu Nimenhuuto.com

Oululaisen jollapurjehduksen joukkue

Tuomas kirjoitti: J70 osallistuu valopurjehdukseen (8 kuukautta sitten)

Oulu

MPBS E-jolla Nimenhuuto.com

BS:llä kotisatamaa pitävä, MP:n organisoima E-jollaryhmä

Helsinki

Vixen Nimenhuuto.com

Elina kirjoitti: Voi olla että jompanakumpana päivänä oma vene veteen, palaan kun aikataulu tarkentuu :) (23 päivää sitten)

TPS optit Nimenhuuto.com

Optaripurjehdus

BSMPZoom Nimenhuuto.com

Zoom-seglare från östra Helsingfors med omnejd. Itä-Helsingin Zoom-purjehtijat.

Ben kirjoitti: BS 2024 Vindsurfingkurser & nybörjarläger, gratis testtillfällen, för alla åldrar / Purjelautakurssit & alkeisleirit, ilmaiset koetapahtumat, kaikenikäisille: ------------------------------------------ Säsongens vindsurfingkurser och juniorläger har nu publicerats på webbplatsen och plats kan köp... (4 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Segling ja Purjehdus
Brändö / Kulosaari

606-treenit Nimenhuuto.com

Viikottaisissa 606-iltatreeneissä pääset purjehtimaan seuran veneillä ja oppimaan lisää purjehduksesta. Vastuuohjaajana Elina Kuusniemi. Treenimaksu 10 e/kerta. Treenit laskutetaan kuukausittain seuraavan kuun 10. päivään mennessä.

Katja kirjoitti: Hei, Purjehdukausi 606-veneillä on kaudelta 2023 päättynyt. Ensi vuonna jatketaan! Tämän vuoden treenikerrat laskutetaan tänään 27.9., joten laskun pitäisi tulla sähköpostiisi piakkoin, mikäli olet kesällä treeneissä käynyt. Muista tarkastaa myös roskapostikansiosta, ellei laskua näy :) Katja (8 kuukautta sitten)

Turku

Turun Pursiseura ry tunnetaan myös nimellä: Turun Pursiseura.

Sailing