Uuraisten Koulukeskus Kuukantie 18, 41230 Uurainen

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Timi kirjoitti: Ajetaan huomenna itseasiassa jo klo 11 alkaen niin halukkaat kerkiävät lenkin jälkeen hyvin pehmoainon keikalle! (3 päivää sitten)

Pyöräily

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Keski-Suomen piirin kanssa.

Paul kirjoitti: Autokyydissä vain tarve menolle Jkl-Kokkola. (16 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Keski Suomi

welhot 10 Nimenhuuto.com

Kuopio

Kimppatreenit Nimenhuuto.com

KG:n miesjoukkueiden kimppapelit

Jomppa kirjoitti: Saatan vähän myöhästyä (Noin 24 tuntia sitten)

Päivitetty 42 minuuttia sitten

Hody 10 Nimenhuuto.com

Haluamme tarjota Keski-Suomen parhaat puitteet jalkapallon harrastamiselle ja pelaajien kehittymiselle. Haluamme olla Keski-Suomen paras joukkue, mitataan sitä sitten pelaajien tai vanhempien tyytyväisyydellä, taidoilla, menestyksellä tai jollakin muulla sopivalla kriteerillä. Tavoitteena on olla seura, joka on yhteisöllinen ja jokaisessa ikäluokassa on joukkue, joka on joukkuehengeltään ylivertainen ja liikunnallinen. Olemme luova ja uusiutuva seuraorganisaatio, joka haluaa olla tekemässä parempaa suomalaista futiskulttuuria. Holstin Dynamo ei kilpaile harjoitteiden tai muiden tapahtumien määrällä, vaan laadulla.

Eemeli kirjoitti: Menee omalla kyydillä. (7 päivää sitten)

SB Fiilis Nimenhuuto.com

Salibandyä Jyväskylästä

Toni kirjoitti: Vähä epävarma mut laitetaan in (1 päivä sitten)

HPP P2015 Nimenhuuto.com

Haapamäki

efcee Nimenhuuto.com

Efcee/KonnU-salibandy

Tuomas kirjoitti: Tarvittaessa maalilla. 2+10 in klo.13 mennessä, muuten out. (6 päivää sitten)

Konnevesi Jyväskylä

Häme Stars T16 Nimenhuuto.com

Matilda kirjoitti: Tuuun 17.10 (5 päivää sitten)

Hämeenlinna

Tikkakosken pallo Nimenhuuto.com

Manager: tipasb(at)gmail.com

Pasi kirjoitti: Varamoke=Tähtinen tryout (2 kuukautta sitten)

Jyväskylä

Uuraisten Koulukeskus tunnetaan myös nimellä: Uuraisten Koulu ja Kuukantie.

Cycling
Lentopallo