Vihtavuoren tekonurmi Tsokkisenmäki, 41330 Laukaa

Leppä P11 Nimenhuuto.com

2014 - 2015 syntyneiden salibandyjoukkue. Pelaamme tulevalla kaudella sisä-Suomen aluesarjaa sekä kortteliliigaa.

Leppävesi

Ilves Salibandy 2014 Nimenhuuto.com

Ilmottautuminen treeneihin ja peleihin. Tältä pohjalta suunnitellaan treenit ja pelien kokoonpanot. Viime hetken poissaolot ilmoitetaan suoraan valmentajalle. Kipeänä ei treenata. Muu viestintä joukkueen wa-ryhmässä.

Sasu kirjoitti: Tokaan peliin penkin taa. (2 päivää sitten)

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Itäisen alueen kanssa.

Arttu kirjoitti: Käytettävissä klo 11-16 (1 päivä sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Keski Suomi

Jämsänkosken Jyry Nimenhuuto.com

Jämsänkoski

ViPa soutu Nimenhuuto.com

Kilpa- ja kuntosoutua Jyvässeudulla: kirkkovenesoutu, pienvenesoutu, ergosoutu ja muuta kestävyysliikuntaa ympäri vuoden liikunnallisessa seurassa.

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa harrastamaan puuvenesoutua kirkkoveneellä mukavassa porukassa Jyvä...

Lauri kirjoitti: Ehkä tulen (11 päivää sitten)

Soutu
Laukaa

Riemun Minkit Nimenhuuto.com

Anni kirjoitti: Tuun kokeilee, miten jalka kestää (10 päivää sitten)

Koripallo

Laukaan Kings Stars Nimenhuuto.com

Laukaa

HaKoPo Nimenhuuto.com

Aaku kirjoitti: Pientä flunssaa. Pitää katsoa miten etenee... (8 päivää sitten)

Hankasalmi

Hody 10 Nimenhuuto.com

Haluamme tarjota Keski-Suomen parhaat puitteet jalkapallon harrastamiselle ja pelaajien kehittymiselle. Haluamme olla Keski-Suomen paras joukkue, mitataan sitä sitten pelaajien tai vanhempien tyytyväisyydellä, taidoilla, menestyksellä tai jollakin muulla sopivalla kriteerillä. Tavoitteena on olla seura, joka on yhteisöllinen ja jokaisessa ikäluokassa on joukkue, joka on joukkuehengeltään ylivertainen ja liikunnallinen. Olemme luova ja uusiutuva seuraorganisaatio, joka haluaa olla tekemässä parempaa suomalaista futiskulttuuria. Holstin Dynamo ei kilpaile harjoitteiden tai muiden tapahtumien määrällä, vaan laadulla.

Lucas kirjoitti: Jos kyyti järjestyy (19 päivää sitten)

Jyväskylä

ÄU Lentopallo Naiset Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Kipeenä (5 kuukautta sitten)

Lentopallo
Äänekoski

Vihtavuoren tekonurmi tunnetaan myös nimellä: Vihtavuoren Koulu, Vihtavuori, Vihtavuoren liikuntahalli ja Vihtavuoren Urheilupuisto.

Lentopallo
Dragonboat