Uusimmat viestit

Hei,

Lauantaina 11.6. pelataan Lutakon aukiolla katusählykiertueen Jyväskylän osaturnaus, jonka O2-Jyväskylä järjestää. Joukkueilla on ilmoittautumisaikaa jäljellä vielä sunnuntaihin asti! Ilmoita joukkueesi mukaan tästä https://www.statbeat.com/competitions/121497/register

Mikäli ette kaukalon sisäpuolelle asti halua tulla, niin kannattaa vähintäänki tulla seuraamaan paikan päälle vauhdikkaita pelejä. Katsojia varten aukiolta löytyy katsomo ja pelejä katsellessa voi haukata vaikkapa Tampereen lihajalostamon suussasulavia höyrymakkaroita.

Nähdään Lutakossa!
Tuomas Pulkkinen

Jani

Hei
Seuran päättäjäiset tänään 6.5 Palokan koululla (Koivutie 5).
Palkitsemistilaisuuteen klo 18.30 - 19.15 toivotaan kaikkia seuran jäseniä mukaan!
Päättäjäisissä palkitaan mm. vuoden valmentaja ja vuoden joukkue ja muita seuran henkilöitä ja lisäksi junioreiden kilpajoukkueet palkitsee omasta joukkueesta MVP-, kehittynein- ja O2-pelaajan.

Tukekaa samalla seuraa ja ostakaa kahviosta syötävää, juotavaa, arpoja tai seuratuotteita:
Kahviossa:
Arpajaiset (3€/arpa) pääpalkintona maila
Makeaa ja suolaista syötävää
Juotavaa
Huom! Vain käteinen

Ennen palkitsemistilaisuutta kilpajoukkueilla (B,C,D juniorit tytöt ja pojat + E1 pojat) turnaus sekoitetuin joukkuein klo 16.45 - 18.30.
Aikuisjoukkueet pelaa samanlaisen turnauksen sitten palkitsemistilaisuuden jälkeen klo 18.45 - 21.00.

Tervetuloa!

Hei,

Asics juoksujalkineiden seuratilausten aika on taas käsillä.

Asics tarjous O2JKL jäsenille Jyväskylän keskustan Intersportissa.
Juoksujalkineet:
sh. -40%, aikuisten koot
sh. -30% lasten koot

Käy sovittamassa kokosi ja mallisi liikkeessä, ja anna tiedot myyjälle 17.4. mennessä. Jalkineet noudettavissa alkaen viikolla 17! Maksu kassalle noudettaessa.

LAUANTAINA HALLILLE! O2JKL vs. HIFK klo 16.00

Miesten edustusjoukkue on edennyt divarikarsintojen toiselle kierrokselle, jossa vastustajana häärii Helsingin IFK. Joukkueiden ensimmäinen kohtaaminen päättyi Helsingissä IFK:n 12-8 voittoon.

Tämä kamppailu näyttäisi vaativan jokaikisen Ampparin apua! Ottelu pelataan Jyväskylän monitoimitalolla ja jäsenillämme on jäsenkortilla vapaa sisäänpääsy.

Nähdään Monnarilla!
Miesten edustusjoukkue

AMPPARIKEVÄT ON TÄÄLLÄ!

Miesten edustusjoukkue aloittaa nousukarsinnat viidettä vuotta putkeen. Ensimmäisen kierroksen vastustajaksi Amppareille asettuu vanha tuttu Forssan Suupparit, joka oli vastassa myös viime vuonna playoffeissa. Viime vuonna joukkueet järjestivät kolme jännitysnäytelmää, eikä menon odoteta laantuvan tänäkään keväänä.

1. kierroksen ottelut
Su 13.3. klo 17.00 @Palokan koulukeskus, Jyväskylä
La 19.3. klo 18.00 @Forssa
Su 20.3. klo 13.00 @Monitoimitalo, Jyväskylä (tarvittaessa)

O2-Jyväskylän jäsenillä on vapaa pääsy kotiotteluihin.
Tehdään tästä keväästä pitkä ja tunteikas! Nähdään hallilla!

Edustusmiehet

Tuomas

JYVÄSKYLÄSSÄ PELATAAN SUOMEN PARASTA MIESTEN JA NAISTEN SALIBANDYA 30.1.!

Salibandyn Suomen Cup on edennyt finaalivaiheeseen. Ja mikä parasta - O2-Jyväskylä on mukana! Miesten edustusjoukkue on pelannut itsensä pikkufinaaliin. Pikkufinaalissa pelaavat Suomen Cupissa pisimmälle edenneet 2.-6. divisioonan joukkueet.

Nyt on huippumahdollisuus tarkastaa parhaimpien pelaajien ja joukkueiden taidot. Lipunmyynti finaaleihin on käynnissä! Käy ostamassa lippusi ennen kuin Monnari täyttyy! http://www.lippu.fi/suomen-cup

Finaalipäivän otteluohjelma:
Klo 12.00 naisten finaali NST – Classic (TV)
Klo 15.20 miesten finaali Happee – Viikingit (TV)
Klo 18.30 miesten pikkufinaali O2JKL – Tiikerit
Klo 21.00 miesten haastajafinaali KU-68 – Spartak JNS

Lisätietoja http://floorball.fi/uutiset/liigan-uutiset/cupmestaruudet-ratkotaan-jyvaskylassa-lipunmyynti-kaynnissa/

Tuomas

O2-Jyväskylä ja Keskustan Intersport viettävät Black Fridayta 27.11.!

O2:sen jäsenkorttia vilauttamalla saat kaikista tuotteista -20% - myös jo tarjouksessa olevista!

Lisätietoja O2-Jyväskylän Facebookissa.

Kalenterit esiin!

Miesten Suomen Cupin puolivälieräottelu Happee vs O2JKL pelataan tiistaina 24.11. klo 1830 Monitoimitalolla. Ottelu on Happeen kotiottelu, johon jäseniemme pääsylipun hinta jäsenkortilla on 5€.

Oranssi-mustaa päälle ja katsomoon kannustamaan edustusjoukkueen miehiä!

Hei!

Salibandykausi on pyörähtänyt jo vauhdikkaasti käyntiin seuramme edustusjoukkueilla. Tänä viikonloppuna vietetään todellista ampparijuhlaa kun sekä naisten edustusjoukkue, miesten edustusjoukkue ja naisten kakkosjoukkue esiintyvät kotiareenalla.

Kaikki seuramme jäsenet pääsevät otteluihin veloituksetta sisään jäsenkortillaan. Kannustamme varsinki kaikkia junioripelaajiamme käymään otteluissa ottamassa oppia vanhemmiltaan ja viihtymään siinä sivussa!

Tässä tämän viikonlopun kalenterimerkinnät:

Lauantaina:

klo 1330 Monitoimihalli Miehet edustus vs PSS (Porvoo, 2 div.)
Miesten Suomen Cup 4. kierros

klo 1700 Palokan koulukeskus, Naisten edustus vs NST
Naisten Salibandyliiga

Sunnuntaina:

klo 1200 Palokan koulukeskus Naiset II vs SB Vantaa (1. div)
Naisten Suomen Cup 3. kierros

klo 1530 Palokan koulukeskus Naiten edustus vs PSS
Naisten Salibandyliiga

Oranssi-mustaa päälle ja jännittämään!