Uusimmat viestit

Maija

Jalkapalloleiri järjestetään tänäkin vuonna 6-13 vuotiaille!
Leirin ajankohta on 5-7.8.2019 klo 9-13
Leirille voit ilmoittautua tämän linkin kautta:

Leiri hinta on 40€, sisältää harjoituspaidan!

Maija

IIF järjestää tänäkin vuonna futisleirin! Ilmoittautuminen ja lisätiedot on auki osoitteessa:

Maija

Huom! Lisäys edelliseen! Tarkoitus ei ole ostaa passia itse! Vain hyväksyä tietosuoja!

Hei!

Tietosuojalaki muuttuu, joten tutustukaa kaikki alla olevaan ohjeeseen ja käykää tekemässä tarvittavat toimenpiteet. Tämä on asia mitä seura ei voi tehdä kenenkään puolesta

Hei!

Asfaltointityöt jatkuvat tällä viikolla hallilla!

Pyrkikää parkkeeraamaan jo olemassa olevalle asfaltille alueen reunaan ja noudattakaa varovaisuutta liikkuessanne alueella lasten kanssa!

Autoja voi joutua siirtämään, joten kärsivällisyyttä, kiitos :)

Hei!

Muistutuksena vielä kaikille jos viestit eivät ole tavoittaneet, että tänään 29.8 torstaina 31.8 ja tiistaina 5.9 klo 18:00-20:00 voi viedä arpajaispalkintoja karuselliturnausta varten niin IIF:n klubille!

Klubi löytyy Kyrkfjärdenin koulun viereisestä kivitalosta kellarikerroksesta!

Hei!

Muutama ajankohtainen ja tärkeä asia!

KARUSELLITURNAUS:

Seuramme järjestää karuselliturnauksen 9-10.9 ja jokaiselle joukkueelle on jaettu tehtäviä ja vastuu-alueita sekä buffavuoroja!
Tämä on tänä vuonna seuramme suurin rahanhankintatapahtuma, joten toivomme mahdollisimman monen osallistuvan näihin talkoisiin tavalla tai toisella!

Ensiapupisteessä kaivataan vielä lisää apua! Yhteydenotot asian tiimoilta Agneta Ahrenbergiin!
Ilmoittautua voi agneta(piste)ahrenberg(miuku)gmail(piste)com, mukaan oma puhnro sekä sähköposti + tieto onko ea-kurssi tai terveydenhuoltokoulutus. Kiitos!

MAALIEN KOKOAMIS TALKOOT:
5.9.2017 klo 17:30 kokoamme kaurselliturnausta varten uusia maaleja. Toivomme mukaan mahdollisimman monta henkilöä, jotta saadaan nopeasti kasattua nämä 4 maalia ja päästään sitten viikonloppuna pelaamaan.

MUUTA:
Yleiseen siisteyteen ja roskien keräämiseen omien vuorojen ja tapahtumien jälkeen tulisi kiinnittää lisää huomiota! Jos meidän jäljiltä on sotkuista se nostaa tulevaisuudessa myös kentän käyttöhintoja, eli pidetäänhän paikat kunnossa :)

KÄYTTÄYTYMINEN:
IIF:n vanhempien, pelaajien ja toimihenkilöiden tulee osata käyttäytyä. Nyt siis suut suppuun kentän laidalla! Tuomareille ja vastustajille ei huudella, vaan annetaan jokaisen hoitaa oma tonttina parhaalla mahdollisella tavalla!

KIITOS!

Hei!

Seura on huomenna mukana Inkoon Harrastemessuilla. Messut pidetään Aktia Areenalla 10-14 ja koska viikonlopun ohjelma sisältää myös karuselliturnauksia ja skol musik festivaalin Vaasassa, niin tarvitsisimme mielellään vielä muutamia pelaajia pelivaatteissaan paikalle apujoukoiksi. Aikuisiakin saa tulla! Jos innokkuutta ja aikaa löytyy niin voi ilmoittautua minulle tai mennä suoraan paikalle. Kiitos :)

Hei!

Järjestämme 9.5.2017 klo 17:30-21:45 E-kurssin!
Ilmoittautumiset heti iif(piste)jalkapallo(miuku)gmail(piste)com!

Nyt kannattaa kaikkien niiden jotka ovat joukkue toiminnassa mukana jossain roolissa (huoltaja, jojo, valmentaja jne.) niin osallistua!

Hei!

Seura järjestää jalkapalloleirin Inkoon tekonurmella 31.7-3.8.2017 klo 9-13!
Leiri on tarkoitettu 6-13 vuotiaille!
Ilmoittautuminen on avattu seuran sivuille!
Hinta on 40€/hlö ja sisarukset puoleen hintaan.
Maksu sisältää harjoituspaidan!

Hei!

Tiedoksi kaikille niille pelaajille jotka ovat lähdössä viikonloppuna Tammisaareen leirille.

Ryhmäjaot ja aikataulut:
Tytöt 06-07 ja Pojat 06-08
PE: 16:00-18:00
LA: 9:00 - 11:00 ja 15:00 - 17:00
SU: 9:00 - 11:00

Tytöt 05 ja vanhemmat, Pojat 05 ja vanhemmat
PE: 18:00 - 20:00
LA: 11:00 - 13:00 ja 17:00 - 19:00
SU: 11:00 - 13:00

Antoisaa leiriä kaikille!

HUOM JATKOAIKA!

Hei!

Seura etsii uutta PÄÄSPONSORIA!
Olisiko se mahdollisesti SINUN YRITYKSESI?

Tarjoukset asiasta saa jättää seuralle osoitteeseen iif(piste)jalkapallo(miuku)gmail(piste)com 5.2.2017 mennessä!

Jalkapalloterveisin,

Hei!

Seura etsii uutta PÄÄSPONSORIA!
Olisiko se mahdollisesti SINUN YRITYKSESI?

Tarjoukset asiasta saa jättää seuralle osoitteeseen iif(piste)jalkapallo(miuku)gmail(piste)com 22.1.2017 mennessä!

Jalkapalloterveisin,

Moi!

Nyt olisi mahdollista osallistua erotuomarikursseille!

Kurssit pidetään seuraavasti:

JATKOKURSSI tiistaina 14.2 Holmbergin autokoululla Tammisaaressa (Ajurinpuisto 5 10600 TAMMISAARI)( eli te kaikki pelaajat/vanhemmat joilla on jo alkeiskoulutus käytynä.)

ja UUSIEN kurssi-illat ovat 7.2 ja 9.2 samassa paikassa!
Kurssilaisilta toivotaan vähintään n. 13 vuoden ikää!

Kellonajat tulevat olemaan n. 17:30/18:00 - 20:30/21

maija

ps. PELIPASSIT pitää olla maksettuna vuodenvaihteeseen mennessä jotta vakuutusturva säilyy katkeamattomana! Seuralla ei ole vakuutusta pelaajille jotka harjoittelevat ilman pelipassivakuutusta!

Hei!

Kiitos kaikille tämän päiväisistä seuran päättäjäisistä! Ihanan paljon uusia pelaajia paikalla :)

Muistutuksena vielä kaikille, seuran syyskokous 29.11 klo 18 Rakennusliike 51:sen tiloissa! (Tähteläntie 48)

Tervetuloa mukaan,

Hei!

Päättäjäisiä varten pelaajien tulisi pukeutua pelipaitoihinsa, keltaisiin!

Kiitos ja nähdään sunnuntaina!

Vielä kerran paikanvaihto -

eli seuran syyskokous 29.11 klo 18 rakennusliike 51:sen tiloissa!

Tervetuloa mukaan,