Kestävyysjuoksu hölkät maraton Raisio

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Raisio ja lajina on kestävyysjuoksu hölkät maraton. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on lentopallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, salibandy, sulkapallo, amerikkalainen jalkapallo, padel, kaukalopallo, kestävyysjuoksu hölkät maraton, beach volley ja pesis.

Katso lista koko maan kestävyysjuoksu hölkät maratonjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Team RAJU Nimenhuuto.com

Iloinen juoksuporukka jonka tavoitteena on iloisen ja reippaan mielen lisäksi oman kunnon ylläpito. Team RAJU koostuu kaikenikäisistä aikuisista ja sen liikunnalliset tavoitteet ovat moninaiset alkaen painonhallinnasta aina kilpaurheiluun asti. FI14 4355 0010 0568 21

Joukkue etsii pelaajia: Haluatko mukavaa juoksuseuraa. Ilmoittaudu uudeksi RAJUksi. Vuosimaksumme on ...

Juha kirjoitti: Hei, Team Raju ry on nyt hyväksytty SUL:n jäsenseuraksi eli SUL-lisenssin ostaminen on nyt mahdollista Suomisportissa eli Suomisport.fi palvelusta. Valitkaa SUL lisenssi koska sillä pääsee myös SAUL kilpailuihin. Kilpailuihin ilmoittaudutaan Kilpailukalenteri.fi sivuston kautta. Ei kun kisoihin 🙋‍♂️ (7 päivää sitten)