Pallo Otalampi

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Otalampi ja lajina on pallo. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on lentopallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo.

Katso lista koko maan pallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Liikuntakerho OTIS Nimenhuuto.com

Liikuntakerho 8-9 vuotiaille (2.-3.lk) Otalampelaisille nuorille. Harjoittelupaikka: Otalammen lähiliikuntapaikka ja sen ympäristö. Matalan kynnyksen osallistuminen ja vanhempien tuki. Urheiluseura Härkälän Haka ?(https://m.facebook.com/HarkalanHaka) tukee toimintaa ja NUPS toimii ”kummiseurana”.

Joukkue etsii pelaajia: Sinä toka-kolmasluokkalainen! Tule liikkumaan ja harrastamaan erilaisia urhei...

Tomi kirjoitti: Toistaiseksi pelitapa 2x2 (Otaleik: Peetu ja Viljo vs MAMAT: Heidi ja Saara). Vielä kyl mahtuis mukaan myös muita?! Hyvä olis 5x5! (1 päivä sitten)

Otalampi

Härkälän Haka Lentis Nimenhuuto.com

Harrastelentopalloa sekajoukkueena Otalammen koululla- kaikille ikään, sukupuoleen tai pelitaitoihin katsomatta tervetuloa pelaamaan! UUSIA PELAAJIA MAHTUU MUKAAN!

Joukkue etsii pelaajia: Tule pelaamaan harrastelentopalloa sekalaiseen joukkoomme

Päivitetty yli vuosi sitten

Lentopallo
Vihti, Otalampi