Pallo Lieto

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lieto ja lajina on pallo. Niitä löytyy yhteensä 5 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: sulkapallo, jalkapallo, yleisurheilu, lentopallo, beach volley, sähly, futsal, futis ja hiihto.

Katso lista koko maan pallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

NaVo Nimenhuuto.com

Harjoitukset ovat pääasiassa pelaamista, mutta silloin tällöin voi iskeä into vetää taktiikka-tekniikka-strategia-treenit kaikkien joukkueen jäsenten iloksi. Vaikka omaksi iloksi treentaankin, niin joukkueen tavoitteet ovat joka vuosi kovat. Tavoitteet testataan milloin missäkin otteluissa. Tervetuloa mukaan! Omat sivut http://www.nallevolley.net

Päivitetty vuosi sitten

Lentopallo ja Beach volley

FC Pinkit Nimenhuuto.com

Ensiluokkaista jalkapalloa ensiluokkaisessa seurassa.

Päivitetty yli vuosi sitten

Ilmaristen Äijät Nimenhuuto.com

Tapio kirjoitti: Tänään on viimeinen sisävuoro eli ilmoittautukaa. Torstaina oli mukavasti väkeä Halmelassa vaikka kylmää oli. Jatketaan samaan malliin ja näyttää kelitkin lämpiävän. (3 päivää sitten)

Lieto, Ilmarinen