Pallo Kotka

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kotka ja lajina on pallo. Niitä löytyy yhteensä 56 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: koripallo, lentopallo, jääkiekko, salibandy, cheerleading, sähly, kaukalopallo, kilpacheerleading ja suunnistus.

Katso lista koko maan pallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

FC KTP A- ja B-pojat Nimenhuuto.com

FC KTP A- ja B-pojat on koottu 98-02 syntyneistä pojista, jotka asuvat lähinnä Kotkassa, mutta pelaajia tulee myös Haminasta, Pyhtäältä, Loviisasta ja Kouvolasta. Tulemme pelaamaan kaudelle 2018 omilla joukkueilla niin A- kuin B-ikäisten sarjoja. Kummankin ikäluokan harjoitusottelupyynnöt ja turnauskutsut joukkueenjohtaja Pasi Peltomäelle: pasi.peltomaki@fcktp.fi p.0405 115 725

Jäntevä Nimenhuuto.com

Kotkan Jäntevä on vuonna 1940 perustettu kotkalainen urheiluseura. Seura tunnetaan jalkapallotoiminnastaan ja pelasi Suomen korkeimmalla sarjatasolla SM-sarjassa vuosina 1952–1954. Kaudella 1953 seura saavutti SM-hopeaa. Hopeakaudella mestaruus ratkaistiin uusintaottelulla, jossa Vasa IFK oli parempi maalein 3–1. Kaudella 1954 joukkue sijoittui kymmenjoukkueisen SM-sarjan yhdeksänneksi ja putosi. Jäntevä on pelannut myös 16 kautta toiseksi korkeimmalla sarjatasolla, ja 1980-luvun alussa se pelasi vielä kolmanneksi korkeimmalla sarjatasolla. Kaudella 2010 Jäntevä pelaa jalkapalloa Kaakkois-Suomen piirin Kolmosessa ja Vitosessa. Se sai paikan Kolmosesta Kotkan Työväen Palloilijoiden kakkosjoukkueen siirryttyä seuran alaisuuteen. KTP/2 nousi sarjaan täydennysmenettelyn kautta.

PeKa 14 Nimenhuuto.com

-13,-14 Syntyneiden aloittava joukkue.

Joukkue etsii pelaajia: Peli Karhut ry. hakee uusia junioreita aloittaviin ikäluokkiin.

PeKa 2010 Nimenhuuto.com

Peli-Karhujen 2010 syntyneet juniorit

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

KTP 08 Nimenhuuto.com

KTP 08 on kaakon sarjoja koluava kivenkova korisjengi. PLAY HARD, PLAY SMART, HAVE FUN! http://www.ktpkoripallo.fi

Tuukka kirjoitti: Salille (Noin kuukausi sitten)

FC PeKa naiset Nimenhuuto.com

Kotkalaisista jalkapallon konkareista sekä ihan tuoreista jalkapalloon sytkähtäneistä naisista koottu hyvän fiiliiksen porukka. Treeneissä juttu luistaa ja nauru raikaa - ja treenaus siinä ohessa. Valmentajan kärsivällisyys varmasti vielä joskus palkitaan.

Katja kirjoitti: Joudun lähteä n.16.15 (6 kuukautta sitten)

Karhulan Latu Nimenhuuto.com

Höntsälentopalloa mukavassa porukassa.

Keijo kirjoitti: Hei, MM Kotkamillsillä on ilo toimia Sataman perinteisen lentopalloturnauksen isäntänä tänä vuonna. Pelit pelataan Maijanrannassa keskiviikkona 3.heinäkuuta 2024 alkaen klo 15.00. Nyt olisi hyvä aika varmistella joukkueen saamista mukaan. Sauna lämpiää ja makkaraa paistellaan perinteiseen tapaan.... (12 päivää sitten)

Jäntevä Edari Akatemia Nimenhuuto.com

Jäntevän Edustuksen ja Akatemian yhteinen nimenhuuto tili.

KSI Kotka Nimenhuuto.com

KSI Kotka on istumalentopallon erikoisseura. Pelikauden 2022-2023 harjoitukset . Tiistai klo 19.00-21.00. Otsolan koulu Torstai klo 19.00-21.00. Otsolan koulu SEURAA ILMOITTAUDU-SIVUSTOA JA MERKITSE OMA OSALLISTUMISESI!

Karoliina kirjoitti: La-Su (29 päivää sitten)

Istumalentopallo

KTP09 Nimenhuuto.com

Play Hard - Play Smart - Have Fun

Tuomas kirjoitti: Tulee katsomaan harkkoja, jos ehtii kesätyöseteleiden hausta (27 päivää sitten)

Rejlers Kotka Nimenhuuto.com

Kasvattajaseura tulevaisuuden lahjakkuuksille. Tarjolla mahdollisuuksia liikkua ja tutustua mahtavaan porukkaan. Kaikki tervetulleita!

Marko kirjoitti: Morot, Tänään 31.10 käyty selvittelemässä potenttiaalista jatkopaikkaa liikuntavuorolle. Aittakorvessa sijaitseva Liikuntakeskus Kotkan keskiviikko vuoro 17-18 on varattu ennakkoon eli mitään ei olla sovittu. Infotkaa muita / kommentoikaa. https://liikuntakeskuskotka.fi/palloilulajit/ https://map... (6 kuukautta sitten)

Sähly, Koripallo, Sulkapallo, Lentopallo ja Futsal

KyPa2 Nimenhuuto.com

Miesten Vitonen - Eteläinen

Päivitetty yli vuosi sitten

Sulzer-Liikunta Nimenhuuto.com

Sulzer henkilöstön liikuntaryhmät. Kaikki lajit. Yksi paikka ilmoittautua. Laita In jos olet tulossa mutta saat laittaa myös Out niihin lajeihin ja kertoihin mihin normaalisti olet menossa, jos et pääse.

Päivitetty yli vuosi sitten

Sulkapallo, Lentopallo, Salibandy, Suunnistus, Pesäpallo ja Kaukalopallo

7-kääpiötä Nimenhuuto.com

7-kääpiötä ei ole pituudella pilattu, joten hakusessa olisi vähintään ainakin yksi yli 2 metrinen pelimies, jos ei löydy niin kaksi 150cm. mittaista mahtuu myös mukaan.

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Jäntevän junnut Nimenhuuto.com

Viimeinkin löysin tämän lapun missä oli s-postiosoitteet..

FC Kohauttajat kunto Nimenhuuto.com

Naisten kuntojalis

KTP C-pojat 1 Nimenhuuto.com

KTP:n 05-06- syntyneiden poikien korisjengi. PLAY HARD - PLAY SMART - HAVE FUN

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Eagles u11-13 Nimenhuuto.com

Kotka Eaglesin U11 Ja U13 joukkueen sivusto

Amerikkalainen jalkapallo

Tonnikalat Nimenhuuto.com

Kokenut (liian vanha) kaveriporukka pelailee kerran viikossa. Mukaan otetaan enemmän kuin mielellään uusia tulokkaita. Pelit Korelassa Samskolanilla ja jälkipelit Alabaarissa.

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Kotka Samskolan

FC KTP Tytöt 2012 Nimenhuuto.com