Ankkurikellari Kokkilantie 877, Salo

Trian Nimenhuuto.com

OK Trian - Yhteiset harjoitukset ja leirit ym.

Joukkue etsii pelaajia: OK Trian on vuonna 2014 perustettu Itäuusmaalainen suunnistuksen erikoisseura...

Samuli kirjoitti: 5,0 km (1 päivä sitten)

Itä Uusimaa

Kaarinan soutajat Nimenhuuto.com

Kaarinan Urheilijat /soutujaos Kaarinan soutajat on kunto ja kilpasoutua harrastava miehistä ja naisista koostuva soutu joukkue Kaarinassa

Liisa kirjoitti: Olikin aika muuttunut. En lähtenyt uimaan perään :) (3 päivää sitten)

Kirkkovenesoutu
Kaarina

Salo Viesti A-Blue Nimenhuuto.com

Siiri kirjoitti: vähän kipee (27 päivää sitten)

Salo

Melamogulit Nimenhuuto.com

Salon Seudun Melamogulit Ry on vuonna 1996 perustettu melonnan erikoisseura. Seura kehittää melonnan harrastusta Salon seudulla rauhallisesta retkimelonnasta aina vaativimpaan koskimelontaan ja kanoottipooloon. Järjestämme myös melontakoulutusta joka kevät Salon uimahallissa. Seuralla on lisäksi kaksi säilytyskonttia Salossa Vuohensaareen vievän Satamakadun varrella .

Keijo kirjoitti: Ea-päiivystys samaan aikaan lapioinnin kanssa. (4 kuukautta sitten)

Salo

Salon Viesti CBLUE Nimenhuuto.com

Jaana kirjoitti: Äiti ja pikkusisko tulee myös (3 kuukautta sitten)

Kaarinanretkimelojat Nimenhuuto.com

Kaarinan retkimelojat keskittyy virkistys- ja kuntomelontaan sekä tukee jäsentensä harrastusta kajakki- ja avokanoottimelonnassa. Joukkueen kotisivut: https://kaarinanretkimelojat.wordpress.com/

Irene kirjoitti: KaRe joukkue ja tiedossa olevat viisi henkilöä ilmoitettu Suomi Meloo tapahtumaan. Muistutuksena, että henkilömaksu on edullisin nyt helmikuussa. Mukaan joukkuesseen voi edelleen ilmoittautua allekirjoittaneelle. terv. innu@iki.fi (7 kuukautta sitten)

Kaarina

Lynx Nimenhuuto.com

Lisätietoja seuran järjestämistä harjoituksista ja näiden käytännöistä löytyy täältä: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vSxz0TkS88Z2oPxOio-sbr3UmBLsbYjc9GYWMzaNwwDQJUzHCiGO3mtSG2TOVZuNUsQSnVnx0HHYvh7/pub

Päivitetty yli vuosi sitten

Kirkkonummi

esak Nimenhuuto.com

Espoon Akilleksen suunnistajien tapahtuma- ja harjoituskalenteri sekä harjoituksiin ilmoittautumispaikka.

Espoo

Ankkurikellari tunnetaan myös nimellä: Kokkilan uimala.

Dragonboat
Orienteering