Björkholmen Koivusaari, 00200 Helsinki

TaPS Junnut Nimenhuuto.com

Tampereen Pursiseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähyävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuorukaiset ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti- Zoom8-Finn-jolla, E-jolla, Laser Radial, Laser Standard, Laser 4.7 -, 505 -, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seuran ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.taps.fi

Leo kirjoitti: Vielä viikkoharkat jatkuu? Olisko tänään hyvät tuulet? (8 kuukautta sitten)

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus

Kangasalan Triathlonseura Nimenhuuto.com

Kangasalan Triathlonseura. Yhteistreenit kolme kertaa viikossa. Uinti su 8.30-10.00. Lihaskuntotreeni ti 19.15-20.15. Yhteislenkki kerran viikossa.

Pipsa kirjoitti: @Mirjami Onpa harmi, ettet pääse! Laitan tehdyt harkat huomenna Whatsappiin. (8 kuukautta sitten)

Triathlon
Kangasala

SOB Nimenhuuto.com

Antonios kirjoitti: 50/50, kipee (2 päivää sitten)

NJK SC Blue Track 2024 Nimenhuuto.com

This is where you sign up to the individual training sessions. Please try to sign up at least one week in advance, so that we can plan the training sessions as well as possible.

Purjehdus
Helsinki

HooGee A-B Nimenhuuto.com

HooGee A-B 2023-2024

Espoo

Terässiilit Nimenhuuto.com

Tavoitteenamme on pitää yllä jäsentemme liikkuvuutta, niin omassa kehossa kuin ystävissämmekin!

Kalle kirjoitti: HEI, PIDETÄÄN SAMALLA VUOSIKOKOUS! (16 päivää sitten)

Pitkäkestoinen liikunta
Siilinjärvi

Partizani Nimenhuuto.com

Stadin-liigan uusin ja komein jengi

Futis
Kallio

itähelsinginkiekko hurut Nimenhuuto.com

Tero kirjoitti: Mä arvioin huomenna tilanteen josko vielä kerran sais irti… (19 päivää sitten)

Jääkiekko
Helsinki

Catchup Nimenhuuto.com

Lotta kirjoitti: Hej! Jag kan dessvärre inte delta båda dagarna. Ev får jag fixat den ena dagen, om det är brist på besättning. (10 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Purjehdus
Björkholmen, Drumsö

GSS Nimenhuuto.com

Gallträsk Segelsällskap erbjuder optimistjollesegling för barn i åldern 7 år och uppåt.

Aleksi kirjoitti: Hoppas att ni haft en skön sommar! Nästa måndag 7.8. kl 17:15 kör vi igång höstens seglingar. Gali är ganska igenvuxet men det skall nog gå. Vi plockar fram simulatorn så får den som vill träna lite på land först. Vi ses på GSS! Aleksi (10 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Segling
Grankulla/Gallträsk

Björkholmen tunnetaan myös nimellä: Koivusaari ja Lauttasaaren tekojäärata.

Sailing
Jääkiekko