BSS kerhosatama Kugghamn Tolkkistentie 972, 06750 Porvoo

Trian Nimenhuuto.com

OK Trian - Yhteiset harjoitukset ja leirit ym.

Joukkue etsii pelaajia: OK Trian on vuonna 2014 perustettu Itäuusmaalainen suunnistuksen erikoisseura...

Samuli kirjoitti: HOG-sprintti (3 päivää sitten)

Suunnistus
Itä Uusimaa

BSS H-veneily Nimenhuuto.com

MPBS E-jolla Nimenhuuto.com

BS:llä kotisatamaa pitävä, MP:n organisoima E-jollaryhmä

TPS optit Nimenhuuto.com

Optaripurjehdus
Turku

BSS jollapurjehtijat 2024 Nimenhuuto.com

Borgå Segelsällskap (BSS) on Porvoossa 1906 perustettu ja toimiva pursiseura. BSS on Suomen Purjehdus ja Veneilyn jäsenyhdistys. BSS:llä on tänään n. 430 jäsentä ja 120 rekisteröityä purje- ja moottoriveneitä. BSS:n junioritoiminta pidetään Kugghamnissa, BSS:n kerhosatamassa. Siellä on jollarampit, jollatelineet sekä säilytysliiteri purjeille ja varusteille. Seuralla on yksi Laserjolla, kaksi Zoomjollaa sekä yhdeksän optimistijollaa jäseniä ja junioreita varten. Purjehdus on hieno urheilulaji ja harrastus. Haluamme tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle mahdollisuuden kokeilla purjehtimista. Kilpatasolla purjehdus on myös todellista urheilua - haastavaa sekä fyysisesti että henkisesti. Tavoitteemme on, että purjehduksesta tulisi lapsille ja heidän perheilleen elämäntapa.

TaPS Junnut Nimenhuuto.com

Tampereen Pursiseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähyävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuorukaiset ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti- Zoom8-Finn-jolla, E-jolla, Laser Radial, Laser Standard, Laser 4.7 -, 505 -, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seuran ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.taps.fi

Leo kirjoitti: Vielä viikkoharkat jatkuu? Olisko tänään hyvät tuulet? (8 kuukautta sitten)

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus
Tampere

BSMPZoom Nimenhuuto.com

Zoom-seglare från östra Helsingfors med omnejd. Itä-Helsingin Zoom-purjehtijat.

Ben kirjoitti: BS 2024 Vindsurfingkurser & nybörjarläger, gratis testtillfällen, för alla åldrar / Purjelautakurssit & alkeisleirit, ilmaiset koetapahtumat, kaikenikäisille: ------------------------------------------ Säsongens vindsurfingkurser och juniorläger har nu publicerats på webbplatsen och plats kan köp... (4 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Segling ja Purjehdus
Brändö / Kulosaari

EPS e-jolle Nimenhuuto.com

Suomen menestynein e-jolla seura since keskiaika

Päivitetty vuosi sitten

Espoo

ESST Nimenhuuto.com

East Side Sailing Team on kahdentoista Itä-Helsinkiläisen, sipoolaisen sekä vantaalaisen pursiseuran ja venekerhon yhteenliittymä. Se tarjoaa toimialueellaan korkeatasoista purjehdusopetusta sekä -valmennusta lapsille ja nuorille. Toiminta koostuu itäisen Helsingin vesialueilla järjestettävistä kursseista, harjoituksista, valmennuksesta ja kilpailuista. Tämä ryhmä on ESST Vuosaaren Purjehtijoiden ryhmän ilmoittautumisille. © East Side Sailing Team 2021, BS, HTPS, KK, LLVK, NVK, PLVK, RTM, SaVK, SNAVS, TP, VP, VUK

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Itä Helsinki

BSS Punaiset 2021 Nimenhuuto.com

Borgå Segelsällskap (BSS) on Porvoossa 1906 perustettu ja toimiva pursiseura. BSS on Suomen Purjehdus ja Veneilyn jäsenyhdistys. BSS:llä on tänään n. 430 jäsentä ja 120 rekisteröityä purje- ja moottoriveneitä BSS:n junioritoiminta pidetään Kugghamnissa, BSS:n kerhosatamassa. Siellä on jollarampit, jollatelineet sekä säilytysliiteri purjeille ja varusteille. Seuralla on yksi Laserjolla, kaksi Zoomjollaa sekä yhdeksän optimistijollaa jäseniä ja junioreita varten. Purjehdus on hieno urheilulaji ja harrastus. Haluamme tarjota mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle mahdollisuuden kokeilla purjehtimista. Kilpatasolla purjehdus on myös todellista urheilua - haastavaa sekä fyysisesti että henkisesti. Tavoitteemme on, että purjehduksesta tulisi lapsille ja heidän perheilleen elämäntapa.

Porvoo

BSS kerhosatama Kugghamn tunnetaan myös nimellä: Kugghamn.

Sailing
Orienteering