Espoon Merenkävijät Mellstenintie 12, 02170 Espoo

NousuRy Nimenhuuto.com

Nousu ry on edistänyt jäsentensä turvallista sukeltamista jo vuodesta 1990. Toimimme aktiivisesti ympärivuotisesti.

Henri kirjoitti: Mukana järkkäilemässä (Noin 6 tuntia sitten)

Laitesukellus, Snorklaus ja Sukellus

ocpuisto Nimenhuuto.com

OC Puisto on suunnistuksen ja muun sportin edistäjä sekä digitaalisen jälkipelin kehittäjä. Metsä häviää aina! https://www.ocpuisto.net/ry/

Joukkue etsii pelaajia: https://www.ocpuisto.net/ry/

Pasi kirjoitti: Tulen jos ehdin …. Noin klo 18…. (10 päivää sitten)

Suunnistus
Interweb

BSMPZoom Nimenhuuto.com

Zoom-seglare från östra Helsingfors med omnejd. Itä-Helsingin Zoom-purjehtijat.

Ben kirjoitti: BS ordnar igen vindsurfingkurser och -testtillfällen! Välkommen för att prova på vindsurfing till BS den tisdagen den 13.8 eller fredagen den 16.8 kl. 18. Evenemangen är kostnadsfria. Väderreservation. Mera information om verksamheten: https://www.brandoseglare.fi/vindsurf/ Anmäl dig till test-ti... (2 kuukautta sitten)

Segling ja Purjehdus
Brändö / Kulosaari

Höntsälentis Nimenhuuto.com

Hyvän tuulen lentistä aikuisille naisille. Hyvä olisi, että et pelkää palloa ja osaat vähän perusteita, vaikkapa kouluajalta. Tarkoitus on pelailla, joten olisi hyvä, että pallo pysyy ilmassa...

Riitta kirjoitti: ehkä... (3 päivää sitten)

Lentopallo

Torstaina Nimenhuuto.com

MP-BS Punainen Nimenhuuto.com

Viljam kirjoitti: Pääsee päivätreeneihin. (5 kuukautta sitten)

Purjehdus
Helsinki

Sailing Team Oulu Nimenhuuto.com

Oululaisen jollapurjehduksen joukkue

Nooa kirjoitti: Nooa onn E-jollien mukana (Noin kuukausi sitten)

Purjehdus
Oulu

Foreverin Sulkisporukka Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Keijo kirjoitti: Kunnon Eloneluria 2024 – Badminton Tournament 31.8.2024 Hyvä harrastesulkapalloilun ystävä Tervetuloa Pääkaupunkiseudun sulkisharrastajat ry:n järjestämään Kunnon Eloneluriin! Pelipäivä on lauantai 31.8.2024 ja pelipaikka FOREVER-liikuntakeskus (Matinkylä, Espoo). Voit osallistua enintään kahteen... (2 kuukautta sitten)

Sulkapallo

TPS optit Nimenhuuto.com

Optaripurjehdus
Turku

TaPS Junnut Nimenhuuto.com

Tampereen Pursiseuran junioritoiminnassa keskitytään yleisten veneilytaitojen lisäksi alusta lähtien myös kilpapurjehduksen saloihin. Seura tarjoaa mahdollisuuksia niin leikkimieliseen kisailuun kaveriporukassa kuin kotimaisten ja ulkomaisten arvokisojen palkintopalleille tähyävään valmennukseenkin. Seurojen urheilijanuorukaiset ovatkin niittäneet mainetta mm. Optimisti- Zoom8-Finn-jolla, E-jolla, Laser Radial, Laser Standard, Laser 4.7 -, 505 -, 2.4mr-, Hai – ja H-vene luokissa. Saavutusten joukkoon mahtuu sekä ranking-sarjojen voittoja että arvokisamitalejakin. Lisätietoja seuran ja sen toiminnasta nettisivuilla: - www.taps.fi

Onni kirjoitti: Joudumme tänään perumaan sinisen ryhmän treenit ohjaajapulan vuoksi. Ens maanantaina uusi yritys 😃 (Noin 2 kuukautta sitten)

Purjehdus, Kilpapurjehdus ja Jollapurjehdus

Espoon Merenkävijät tunnetaan myös nimellä: Espoon Merenkävijät Ry Esbo Marinklubb RF, Espoon Merenkävijät Ry, Haukilahden ranta, Mellsten ja Mellstenintie.

Sailing
Laitesukellus,Snorklaus,Sukellus