Etelä-Hervannan koulu Mekaniikanpolku 9, 33720 Tampere

TKT Tiikerit Nimenhuuto.com

Naisten harrastetason jalkapallojoukkue, joka treenaa kerran viikossa. Treenien tavoitteena on liikkua tehokkaasti mukavassa seurassa, toisiaan kannustaen.

Heli kirjoitti: Picklevuoro, voin tulla jos puutuu pelaajia (1 päivä sitten)

TTLK Nimenhuuto.com

Tampereen Teekkareiden Lentopallokerho TTLK on toiminut aktiivisesti jo lähes 30 vuotta. Lentopallokerhon tehtävänä on tukea lentopallon harrastusmahdollisuutta Tampereen yliopiston opiskelijoiden (sekä henkilöstön) keskuudessa ja järjestää halukkaille lentopalloilijoille hyvät mahdollisuudet harrastaa lajia kuntoilu- tai jopa kisailumielessä. Lisäksi järjestämme lentopalloaiheisia kursseja ja lentopalloturnauksia unohtamatta saunailtoja ja keväisiä biitsikauden avajaisia.

Iida kirjoitti: Tuun myöhässä (21 päivää sitten)

Tampere, Hervanta

PersPolte Nimenhuuto.com

PerinneSeurasta alkunsa saanut vahvasti hervantalainen höntsypesisjoukkue

Pauliina kirjoitti: Voin jäädä autteleen, esim. kaarityöskentelyssä, ulkopj jne. (29 päivää sitten)

Pesäpallo
Hervanta

KaLeBC Nimenhuuto.com

Tytöt

Tampereen Naislaulajat Nimenhuuto.com

Tampereen Naislaulajat on tamperelainen naiskuoro. Ohjelmistomme koostuu popmusiikista ja klassisemmasta kuoromusiikista. Harjoittelemme torstaisin klo 17.30-20 osoitteessa Pyynikintie 2. Pyynikintien koulutalo.

Essi kirjoitti: 🎶 Torstai 2.5. 🎶 Tämän päivän harkat alkavat poikkeuksellisesti jo kello 17! Koululla järjestetään yökoulu, ja oppilaat tarvitsevat musiikkiluokkaa jo klo 19.30. Eli harkat myös loppuvat puoli tuntia aiemmin ✌️ Kulku koululle on tänään poikkeuksellisesti takapihan kautta. Jos et ehdi viideksi, so... (16 päivää sitten)

Kuoro

Teekkarikuoro Nimenhuuto.com

A choir at Tampere University's Hervanta Campus.

Competitive singing

Anonyymit Appelsiinit Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (9 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

koritehdas Nimenhuuto.com

Jani kirjoitti: Mukana, mutta en 100% kunnossa, kun yli 2 viikkoon en oo korista pelannut.. (2 kuukautta sitten)

Koripallo

Lielahden Kipinä Nimenhuuto.com

Jorma kirjoitti: Myöhässä tulen (3 kuukautta sitten)

TKT-B Nimenhuuto.com

Lentopallo

Etelä-Hervannan koulu tunnetaan myös nimellä: Mäkipuiston Kenttä.

Competitive Singing
Pesapallo