Hockey Base Jyväskylä Ahjokatu 7, 40320 Jyväskylä

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Aapo kirjoitti: Timo K ohjaa tämän kerran treenit. Nähdään huomenna! (Noin 7 tuntia sitten)

Pyöräily

Fysios Jyväskylä Nimenhuuto.com

Täällä siis ilmoittautumiset lajikokeiluihin. Erityisesti sellaisten lajien kohdalla joihin varaillaan kenttiä/tiloja, jotta tiedetään varata tarpeeksi tiloja! Ja ymmärrettävästi myös lajikokeilun vetäjän on aina helpompi suunnitella ohjauksensa, kun tietää osallistujamäärän suurin piirtein etukäteen :) Pyritään lisäämään uudet tapahtumat tänne hyvissä ajoin niin tiedätte varata kalenteriin!

Leppä P11 Nimenhuuto.com

2014 - 2015 syntyneiden salibandyjoukkue. Pelaamme tulevalla kaudella sisä-Suomen aluesarjaa sekä kortteliliigaa.

Leppävesi

apeteam Nimenhuuto.com

www.apeteam.com

Joukkue etsii pelaajia: Etsimme Keski-Suomen kaukalopallon 2. divisioonaan uusia pelaajia. Seuran kot...

Sami kirjoitti: Maaliin (27 päivää sitten)

Jääkiekko

Suomen Fillari Trial koulu Nimenhuuto.com

Järjestämme kesän aikana viikoittain ohjattuja polkupyörätrial harjoituksia. Ryhmä vaihtoehtoja on useampia taitotason ja asuinpaikan mukaan. Treenit ovat suunnattu erityisesti ala- ja yläkouluikäisille nuorille. Lajin aloittaminen on helppoa meiltä löytyvillä kokeilupyörillä. Saat tulla tutustumaan ja kokeilemaan lajia ensimmäisen kerran ilmaiseksi. Voit ilmoittautua helposti mukaan nimenhuudon kautta tai whatsapilla numeroon 0458015074. Tervetuloa! Huom. Täytä lisäksi virallinen ilmoittautumislomake osoitteessa: https://www.fillaritrial.com/ilmoittautumislomake-2023/

Trial pyöräily

Melanvilauttajat Nimenhuuto.com

Melonta

JHS Nimenhuuto.com

Jyväskylän hiihtoseuran mäkijaosto

Nella kirjoitti: Myöhässä paikalla (8 kuukautta sitten)

Yhdistetty ja Mäkihyppy

bombbe Nimenhuuto.com

Miesten maakuntasarjan joukkueen nimenhuuto

Lentopallo

Kuukka Gunners P10 Nimenhuuto.com

Päivitetty noin kuukausi sitten

Anttolan Urheilijat Nimenhuuto.com

AnttU - Savolaisen suunnistuksen koulu ja koti

Päivitetty yli vuosi sitten

Suunnistus
Mikkeli

Hockey Base Jyväskylä tunnetaan myös nimellä: PizzaBuffa Seppälä, Jyväskylä.

Jääkiekko
Cycling