Jyskän tekonurmikenttä Vähäperä 4, 40420 Jyväskylä

Hody 10 Nimenhuuto.com

Haluamme tarjota Keski-Suomen parhaat puitteet jalkapallon harrastamiselle ja pelaajien kehittymiselle. Haluamme olla Keski-Suomen paras joukkue, mitataan sitä sitten pelaajien tai vanhempien tyytyväisyydellä, taidoilla, menestyksellä tai jollakin muulla sopivalla kriteerillä. Tavoitteena on olla seura, joka on yhteisöllinen ja jokaisessa ikäluokassa on joukkue, joka on joukkuehengeltään ylivertainen ja liikunnallinen. Olemme luova ja uusiutuva seuraorganisaatio, joka haluaa olla tekemässä parempaa suomalaista futiskulttuuria. Holstin Dynamo ei kilpaile harjoitteiden tai muiden tapahtumien määrällä, vaan laadulla.

Eemeli kirjoitti: Menee omalla kyydillä. (5 päivää sitten)

Jyväskylä

PTU 2011 Nimenhuuto.com

Pihlavan Työväen Urheilijoiden 2010/11-syntyneiden jalkapallojoukkue. Harjoittelemme keskimäärin kolmesti viikossa Meri-Porin liikuntapaikoilla ja osallistumme aktiivisesti lähialueen ikäluokkamme turnauksiin.

Eetu kirjoitti: Tulossa mutta myöhästyy hieman (23 päivää sitten)

Pori

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Keski-Suomen piirin kanssa.

Paul kirjoitti: Autokyydissä vain tarve menolle Jkl-Kokkola. (14 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Keski Suomi

Fcs miehet Nimenhuuto.com

FC Saarijärven miesten edustusjoukkue. Pelaamme kesällä 2023 keski-suomen 6. Divarissa.

Saarijärvi

Blue Eyes Team II Nimenhuuto.com

Blue Eyes Team ja Harjun Potku yhteinen Nimenhuuto

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Perhevelvoitteet lyhentävät iltaa, mutta paikalle kuitenkin pariksi tunniksi. (3 kuukautta sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Jyväskylä

KeuPa 2014 Nimenhuuto.com

Konsta kirjoitti: Majoitus varattu koko viikonlopuksi ja omilla kyydeillä kuljetaan. (19 päivää sitten)

Keuruu

Jyväskylän Seudun Palloseura Nimenhuuto.com

Lenni kirjoitti: Myöhässä (2 päivää sitten)

HaKoPo Nimenhuuto.com

Elias kirjoitti: Pitäs keritä (19 päivää sitten)

Hankasalmi

Holstin Dynamo 2011 Nimenhuuto.com

Ilmari kirjoitti: Jää pelistä Kuopioon (3 päivää sitten)

Jilves naiset Nimenhuuto.com

Iina kirjoitti: tuun myöhässä (13 päivää sitten)

Jämsä
Tytöt

Jyskän tekonurmikenttä tunnetaan myös nimellä: Jyskän koulu, Vaajakoski, Jyskä tekonurmi, Jyskän tekonurmi, Jyskä ja Vaajakoski, Jyskä tekonurmi 1.

Lentopallo
Koripallo