Keski-Palokan Koulu Saarijärventie 56, 40270 Jyväskylä

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Aapo kirjoitti: Timo K ohjaa tämän kerran treenit. Nähdään huomenna! (Noin 7 tuntia sitten)

Pyöräily

4lk Timantit Nimenhuuto.com

4.luokan TeamGym joukkue

Teamgym
Tytöt

JPS U14 Nimenhuuto.com

JPS U14 joukkueen nimenhuuto

Jääpallo

Anttolan Urheilijat Nimenhuuto.com

AnttU - Savolaisen suunnistuksen koulu ja koti

Suunnistus
Mikkeli

bombbeballe Nimenhuuto.com

Olemme sekahöntsäjoukkue Jyväskylästä, joka pelailee ja treenailee lentopalloa. Tällä hetkellä porukka on aikalailla täysi, mutta saa minulle sähköpostia laittaa jos pelihaluja löytyy niin voidaan katsoa jos jotain keksitään. :) Jos sivua lukee sellainen, joka haluaisi ottaa harjoitusmatsia tai haluat lähettää tietoa esimerkiksi harrastelijoille tarkoitetusta turnauksesta niin ota yhteyttä sähköpostitse tuomas.matikkala [ät] gmail.com .

Lentopallo

KSJT Nimenhuuto.com

JyKi03 Nimenhuuto.com

Valonaiset Nimenhuuto.com

Jyväskylän Valon naiset pelaavat talvikaudella 2019-2020 salibandya naisten 3.divarissa Sisä-Suomen lohkossa ja kesällä pesäpalloa maakuntasarjaa Itälohkossa.

Pesäpallo ja Salibandy

PaRi P08 Nimenhuuto.com

Tervetuloa mukaan Palokan Riennon P08 -poikien toimintaan. Joukkueemme toiminta on tarkoitettu pääasiassa vuonna 2008 syntyneille pojille. Uudet pelaajat ovat tervetulleita ja mukaan pääsee ottamalla yhteyttä joukkueenjohtajaan ja/tai tulemalla mukaan harjoituksiin. Harjoitusten ajat ja paikat löytyvät kalenterista. Harjoituksissa voi käydä tutustumassa touhuun ilman mitään velvoitteita. Joukkueeseen liittymiseen tarvitsemme sinulta tietoja jäsenrekisteriämme varten. Tietojen lähetys ari.koskinen@pp.fimnet.fi. Muista ilmoittautua myös valmentajille, kun osallistut ensimmäisen kerran harjoituksiin. Uuden pelaajan muistilista: *Tule mukaan harjoituksiin, tutustuminen 1-3 krt veloituksetta *Ilmoittaudu joukkueeseen lähettämällä tietosi joukkueenjohtajalle. Terveisin Ari K - JoJo

Päivitetty yli 4 vuotta sitten