Kullo Golf Oy Golftie 119, 06830 Kulloonkylä

ArGC JUNIORIT Nimenhuuto.com

ArGC Junioreiden sivut tiedottavat omille junioreilleen tulevista tapahtumista, kilpailuista ja muista ajankohtaisista tapahtumisista kauden aikana.

Lauri kirjoitti: Moi, ulkotreenit vetelevät viimeisiään, ensi viikolla vielä tiistaina ja torstaina treenit, sitten noin kuukauden tauko. Treenit alkavat hallissa maanantaina 28.10. Tarkoitus pitää tehostartti talvitreeneihin la-su 26-27.10, kello 11-14. Treenit maanantaisin kello 17-19 ja 19-21, isompien junnuje... (1 päivä sitten)

Parainen

Golf Team Finland Nimenhuuto.com

Timo kirjoitti: Kesän viimeinen TF TREENIPÄIVÄ Master Golfissa Ma 24.9 klo 9-17. Päivä on samalla PGA koulutuspäivä Mattthew Tipperin vetämänä. James Sieckmanin lähipeli akatemiassa valmentava Tipper edustaa modernia lähipelin suuntausta ja tunnetaan esim. Adrian Meronkin pitkäaikaisena valmentajana. Aiheena Dis... (Noin kuukausi sitten)

Vesta 2 Nimenhuuto.com

Kulosaaren rf Vesta ry Jääpalloperinteitä jo vuodesta 1927, Stadin iloisin jengi

Risto kirjoitti: tulen mielelläni mukaan,tietenkin mun terveyden ehdolla (6 kuukautta sitten)

Jääpallo
Helsinki, Kulosaari

Jeremy Hårdis Nimenhuuto.com

Mika kirjoitti: Voin tulla maaliin jos ei saada ketään muuta. (6 päivää sitten)

Helsinki/Vantaa

Vantaan Alumni Nimenhuuto.com

Vantaan Alumni jossa pelaa eri aikakausilta Vantaalais lähtösiä pelaajia / valmentajia tai merkittävän uran Vantaalla jääkiekon eteen tehneitä henkilöitä. Mukana toiminnassa myös Vantaan jääkiekoon myöteisesti suhtautuvia yrityksiä sekä henkilöitä.

Riku kirjoitti: No nyt näyttäis 🟡 tulevan kovalla rosterilla sisään. Camoon 🔴, muutama in merkintä olis kova (25 päivää sitten)

Jääkiekko
Trio Areena

HIFK KKI35 Nimenhuuto.com

Olemme KKI35 ja KKI40- sarjoissa pelaava, jatkuvasti kehittyvä, kovaa tsemppaava, hyväkuntoinen ja hyvähenkinen joukkue. Allekirjoitamme HIFK:n arvot ja sovellamme edustusjoukkueen pelitapaa ikämiessarjoissa. Uudet pelaajat tervetuloa: kaikki pelaa -- skulaa stadille!

Joukkue etsii pelaajia: Maalivahti haussa KKI35/40-sarjoihin (Helsingin piiri)! HIFK KKI35/40 on voim...

Pami kirjoitti: Hyvät herrasmiehet, nykymuotoisen KKI:n kilpatoiminnan päättyessä, seura aloittaa selkeän harraste- ja höntsähenkisen futsaltoiminnan. Ei kun mukaan vaan! Pami -------------------------- Hei, Pyrimme käynnistämään "harrastehenkisen" futsalkerhon Jätkäsaaren liikuntahallissa, (40x20m) sunnuntaisin... (8 kuukautta sitten)

Jalkapallo, Kki35 ja Kki40
Helsinki

City Horo Nimenhuuto.com

Espoolainen kaukalopalloseura.

Miikka kirjoitti: Jos pelit saadaan aikaiseksi (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Kaukalopallo
Espoo

Hifk golfjuniorit Nimenhuuto.com

Mahtava golfporukka, jossa kasvaa tulevaisuuden pelaajia.

Johanna kirjoitti: Tämän päivän treenit peruttu, kamala keli (5 kuukautta sitten)

Helsinki, Paloheinä

NoP Golf Nimenhuuto.com

NoP Golfin upeat Ladyt

Päivitetty yli vuosi sitten

Gol
Helsinki

WGCC Nuoriso Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Wiurila Golf

Kullo Golf Oy tunnetaan myös nimellä: Kullo Golf.

Rinkball
Gol