Huhtari Pelitie 42, 53810 Lappeenranta

FC LaPa A Nimenhuuto.com

Tavoitteena Ylläpitää ja kehittää jalkapallotaitoja eteenpäin. Tarjolla on pelaajille monipuolisia harjoituksia, teemalla "kilpailua tosissaan mutta ei liian vakavasti vaan hauskanpito mukana". Harjoittelu Harjoituksissa ikäluokat ovat yhdessä. Talvella kaksi saliharjoitus. Lisäksi juoksu- ja koordinaatioharjoituksia amiksen suoralla helmikuu- maaliskuu 1 kertaa viikossa. Kesällä harjoituksia tarjolla useampia, pääosin Amiksella ja Kimpisessä. Tapahtumia kesällä yleensä 4-5 kertaa viikossa.

Joukkue etsii pelaajia: Tule pelaamaan jalkapalloa! Olemme joukkue Lappeenrannan keskustan alueella j...

Riento valmennus Nimenhuuto.com

Lappeen Riennon suunnistusvalmennuksen harjoituskalenteri. Lisätietoja Nimenhuudon etusivulta!

Kari-Veli kirjoitti: Pitkä (6 päivää sitten)

Padelia Nimenhuuto.com

Mika kirjoitti: Noniin turnaus täynnä! Turnaus alkaa 1100. Tulkaa ajoissa paikalle, mielellään 1045! Aloituskentät arvotaan nostamalla korttia paikanpäällä. Pelimuotona king of court vaihtuvalla pelikaverilla. Eka tunti 5 pisteeseen, toinen tunti 6 pisteeseen. Mobilepay 0505712339. Hinta 15e sis. Pelit(2h), pall... (11 päivää sitten)

RaKaS Nimenhuuto.com

Raja-Karjalan Suunnistajien ilmoittautumisten vastaanottosivu.

Sara kirjoitti: Pääsen suunnistamaan vain klo 17.30 (8 kuukautta sitten)

Mixtuura Nimenhuuto.com

Nousujohteista peliä since 2009. jari.harju@mixtuura.fi #24

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Olin ehtinyt luvata jo aiemmin toisen porukan kauden päättäjäisiin, niin nyt jää tämä välistä. (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Lappeen Riento hiihto Nimenhuuto.com

Päivitetty noin kuukausi sitten

Hiihto

Kalke Nimenhuuto.com

Normaali pelipaidan väri peleissä on punainen, mutta varauduthan mustalla paidalla myös jos sattuu vastustajalle sama väri.

Anssi kirjoitti: Yritän keretä suoraan Espoosta. Pienellä varauksella tämä In. (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Champions Padel Edustus Nimenhuuto.com

Anna kirjoitti: + avec (4 kuukautta sitten)

Padel
Liikuntakeskus Momentum, Pori

HINA Nimenhuuto.com

Ei toiminnassa enää - terveisin #24 HINA on joukkue jossa keski-ikäinenkin tuntee itsensä taas pieneksi pojaksi, ja tämähän sen tarkoitus onkin. Pelitapa on vain ja ainoastaan suora hyökkäys, maalivahti on puolustusta varten. Tosin puolen tunnin jälkeen kukaan ei jaksa lähteä hyökkäämään.

Lynx Nimenhuuto.com

Lisätietoja seuran järjestämistä harjoituksista ja näiden käytännöistä löytyy täältä: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vSxz0TkS88Z2oPxOio-sbr3UmBLsbYjc9GYWMzaNwwDQJUzHCiGO3mtSG2TOVZuNUsQSnVnx0HHYvh7/pub

Päivitetty vuosi sitten

Kirkkonummi

Huhtari tunnetaan myös nimellä: Pelitie ja Padel Zone Lappeenranta.

Orienteering
Padel