Laivakankaan Tekonurmikenttä 90940 Kiiminki

RuskonSähly Nimenhuuto.com

RuskonSähly pelaa kaudella 2023-2024 Laivakankaan koululla. Sunnuntaisin klo 19:00 - 21:00. https://www.facebook.com/ruskonsahly

Jukka kirjoitti: HOX! TÄNÄÄN HELATORSTAINA MOKKE NALLIIN KLO 16!!! KUKA PÄÄSIS? (Noin 16 tuntia sitten)

Sähly

KaPa 2012 Nimenhuuto.com

NK SBT Naiset Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Minna kirjoitti: Loput ilmot kiitos! (3 päivää sitten)

Kiiminki

Oulu-Raatti Nimenhuuto.com

Lions Club Oulu / Raatti perustettiin reilut 57 vuotta sitten, 24.3.1965. Tänä päivänä toimimme aktiivisena yhtenäisklubina, jossa jäseninä on mies- ja naisjäseniä eripuolilta Oulun talousaluetta. Palvelutoiminta alueemme ihmisten hyväksi jatkuu voimakkaana ja tämä palvelu on tarkoitettu parantamaan klubin sisäistä tiedonkulkua tapahtumiin ja aktiviteetteihin liittyen. TERVETULOA MUKAAN SoME-palveluiden käyttäjäksi ! (JI)

Veijo kirjoitti: Hei, kävisittekö ilmoittamassa Nimenhuudossa KYLLÄ TAI EI keskiviikon keilaukseen ja klubikokoukseen. Pitää ilmoittaa vahvuus tarjoiluja varten. Voi lisätä myös kommentin aikooko keilata. 5 rataa/20 henkilöä on varattu nyt ja 19 on ilmoittautunut. Kiitos! Terveisin Veijo (4 kuukautta sitten)

Vapaaehtoistyö

Kontion Pallo Nimenhuuto.com

Alakylän ehdottomasti kovin sählyporukka tuohon aikaan tuossa paikassa. Tavoitteellinen tulosurheilu on kaikki kaikessa. Siksi Kontion Pallo pyrkii määrätietoisesti kohti isompia kaukaloita, kirkkaampia valoja ja laajoja fanijoukkoja. Tavoitteenamme on olla yksi Suomen parhaista, tällä kokoonpanolla pelaavista joukkueista vuoteen 2025 mennessä. Jos elämäsi kaipaa uusia haasteita, liity Kontion palloon. Taantuvia taitoja tukien, Kontion Pallo. You´ll never sauno alone

Sähäly, Jalkapallo, Futsal ja Saunominen
Kiiminki

KaPa 10-11 Nimenhuuto.com

Katja kirjoitti: Hei! Tänään ei harjoituksia. Pallohalli käyttökiellossa huomiseen (3 kuukautta sitten)

Kajaani

Haukiputaan Heitto B1-B2Lentis Nimenhuuto.com

Senja kirjoitti: tuun vähän myöhässä (13 päivää sitten)

RAMS - LENTOPALLO Nimenhuuto.com

RAMS on Haukiputaalla lentopalloa pelaava sekalainen porukka. Kaikki pelaajat ovat vanhoja sarjapelaajia. Vuoroja meillä on kaksi kertaa viikossa.

Jarmo kirjoitti: Tulukaahan pellaamaan (7 kuukautta sitten)

Keminmaan Pallo 2010 -2012 Nimenhuuto.com

Veeti kirjoitti: Veeti v tulee, jos kerkeämme kalareissulta takaisin (11 kuukautta sitten)

Keminmaa

RoPS T07-08 Nimenhuuto.com

Pihla kirjoitti: Tuun kokeileen (6 kuukautta sitten)

Rovaniemi

Laivakankaan Tekonurmikenttä tunnetaan myös nimellä: Laivakankaan koulu, Jäälin koulu, Laivakankaan koulu P, Laivakangas ja Oulun Kaupunki Laivakankaan Koulu.

Pesapallo
Fight