SPR Riksakuskit Nimenhuuto.com

Viime vuonna 2019 SPR:n Lappeenrannan osaston piristäjäpalvelu sai käyttöönsä kaksi riksapyörää. Toisen lahjoitti Lappeenrannan kaupunki ja toisen Lappeenrannan Energia ja Lappeenrannan asuntopalvelut. Vapaaehtoiset riksakuskimme ajeluttavat ikäihmisiä ja erityisryhmien ihmisiä kaupungille nauttimaan maisemista ja kulttuurista. Kyydit ovat ilmaisia. Ajoimme riksoilla 25.6 -17.10.2019 välisenä aikana 30 min kyytejä yhteensä 352 kpl ja kyyditettyjä oli 496. Nimenhuuto.com:ssa voivat koulutetut piristäjäriksakuskimme ilmoittautua vapaina oleviin riksa-ajoihin.

Vapaaehtoistyö

VoiKu Nimenhuuto.com

Pisteautomaatti Nimenhuuto.com

Pisteautomaatti on kaveriporukasta perustettu urheiluseura jonka lajeihin kuuluu kesäisin jalkapallo puulaakisarjatasolla ja syksyllä / talvella salibandy harrastesarjoissa . Joukkue on perustettu 1990-luvun alussa ja on tunnettu myös Warriors ja Thunder Kings nimillä ennen nykyistä nimeään. Joukkueen pelaajisto on vaihtunut vuosien varrella , mutta vielä mukana on muutamia alkuperäisjäseniäkin. Joukkue on saavuttanut mainetta ja kunniaa voittamalla jalkapallossa mm. puulaakin harrastesarjan , yöturnauksen ja selviytymällä useampina vuosina perinteisen Saimaanharjun nurmiturnauksen loppupeleihin.Salibandyssä olemme tahkonneet huhtiniemen liikuntakeskuksen sarjoissa eri lohkoissa vaihtelevalla menestyksellä.

Marko kirjoitti: Matti ja Heimo myös iltavuorossa.Pinjalla omat lentopalloharjoitukset eli ei pääse tänään. (11 päivää sitten)

Jalkapallo ja Salibandy

Riento valmennus Nimenhuuto.com

Lappeen Riennon suunnistusvalmennuksen harjoituskalenteri. Lisätietoja Nimenhuudon etusivulta!

Kari-Veli kirjoitti: Pitkä (4 kuukautta sitten)

Suunnistus

Kalpa Naiset Akatemia Nimenhuuto.com