Laurinkylän Koulu Laurinkyläntie 5, 41400 Lievestuore

Wanhat Pandat Nimenhuuto.com

Leppoisaa höntsäilyä 55+ ukkeleiden kanssa, höystettynä muutamalla nuoremmalla nikkarilla.

Joukkue etsii pelaajia: 45+ vahvistukset tervetulleita pelailemaan. Ei tarvitse sitoutua sarjaan, mut...

Veli-Matti kirjoitti: Kesävuoro varaushakemus on hyväksytty ja seuraavat vuorot myönnetty: Huom. Kesäkuun alussa hallissa on siivous, joten vuoronne alkaa sunnuntaina 9.6.2024- 25.8.2024 klo 17.00-18.30 Varauksen nimi: Salibandy Wanhat Pandat M60 Varauksen kohde: Vihtavuoren liikuntahalli - Vihtavuoren liikuntahalli -... (26 päivää sitten)

Vaajakoski

LeppäSBTytöt11-13 Nimenhuuto.com

Helmi kirjoitti: Klo 17-> (4 päivää sitten)

Tytöt

Laukaan Kings Stars Nimenhuuto.com

Laukaa

Jyväskylän Kiri G-pojat Nimenhuuto.com

Viljo kirjoitti: Viljo tulee 15min myöhässä (2 päivää sitten)

Pesäpallo
Jyväskylä

LievestuoreenKisa12-14 Nimenhuuto.com

Jalkapallo joukkue jossa pelaa 2013-2014 syntyneitä lapsia. Harkoissa hiotaan lajia taitoja ja harjoitellaan perus motoriikkaa. Mukaan saa tulla kokeilemaan, yhteystiedot löytyvät yhteystiedoista alhaalta.

Lievestuore

LeppäSB12-13 Nimenhuuto.com

Keskisen suomen coolein bandyjengi

ÄU Lentopallo Naiset Nimenhuuto.com

Maria kirjoitti: Kipeenä (Noin kuukausi sitten)

Lentopallo
Äänekoski

Leppä P10 Nimenhuuto.com

Jyskälän Säbispallo Nimenhuuto.com

Tarkoitus pelata säbää rennosti oman kunnon ja tason mukaan.Aloittelijat rohkeasti mukaan. Mukaan pääsee toki "divari-jyrät" ja muut pitempään lajin kanssa olleet. Avoin sekaryhmä ikä + 15.Pelipaikka Buugilla ns."AMPPARIPESÄ" Kertamaksu max.6€ per kerta.Liittyminen ei maksa vain vuorolle tulo.Ryhmä aloittanut 11/2018. Maksu vuoron alussa minulle.Mieluiten tasaraha tai Mobilepay. Liittymisen jälkeen pääset laittaa tietojasi. Reilu peli/Fair play. Vuorolle mahtuu 20 pelaajaa + 2 maalivahtia per kerta ilmottautumisjärjestyksessä.Vuoro toteutuu jos 10 henkilöä osallistuu.Peruutus omasta tulosta pikainen ilmottaminen.Jäsen saa lisätä vierailijan aina tapahtumiin. Omat varusteet mukaan.Liittymisen salasana minulta sp:n kautta. Sp. marko.hokkanen@o2-jkl.fi

Päivitetty noin kuukausi sitten

Jyväskylä

Lievestuoreen Kisa SB naiset Nimenhuuto.com

Lievestuoreen Kisan naisten IV salibandyjoukkueen tapahtumasivut

Aki kirjoitti: Tulen, jos ei töissä mene iltaan asti (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Lievestuore

Laurinkylän Koulu tunnetaan myös nimellä: Lievestuoreen koulu, Laurinkylän koulun palloilusali, Laurinkylän liikuntahalli, Laurinkylä ja Lievestuoreen liikuntapuisto.

Lentopallo
Pesapallo