Leppäveden Liikuntapuisto Lintumäenkuja 1, 41310 Laukaa

FC LaPa A Nimenhuuto.com

Tavoitteena Ylläpitää ja kehittää jalkapallotaitoja eteenpäin. Tarjolla on pelaajille monipuolisia harjoituksia, teemalla "kilpailua tosissaan mutta ei liian vakavasti vaan hauskanpito mukana". Harjoittelu Harjoituksissa ikäluokat ovat yhdessä. Talvella kaksi saliharjoitus. Lisäksi juoksu- ja koordinaatioharjoituksia amiksen suoralla helmikuu- maaliskuu 1 kertaa viikossa. Kesällä harjoituksia tarjolla useampia, pääosin Amiksella ja Kimpisessä. Tapahtumia kesällä yleensä 4-5 kertaa viikossa.

Joukkue etsii pelaajia: Tule pelaamaan jalkapalloa! Olemme joukkue Lappeenrannan keskustan alueella j...

Lappeenranta

JYPS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Pyöräilyseura ry on Jyväskylää kotipaikkanaan pitävä pyöräily-yhdistys, jonka toimialueena on koko Keski-Suomi. JYPS järjestää pyörälenkkejä ja -retkiä sekä pyöräilyyn liittyviä tapahtumia, kilpailuja, koulutuksia ja muuta toimintaa. JYPS toimii myös pyöräilyn ainoana keskisuomalaisena edunvalvontayhdistyksenä sekä pyrkii edistämään pyöräilyolosuhteita ja pyöräilyä liikennemuotona.

Teemu kirjoitti: Pelit siis tänään, kaivattaisiin vielä muutama pelaaja! (1 päivä sitten)

Pyöräily
Jyväskylä

FCB Tikkakoski Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Reissussa (10 kuukautta sitten)

Tikkakoski

KeuPa 2013 Nimenhuuto.com

Keuruu

FC Blackbird 2012-2014 Nimenhuuto.com

Jyväskylä

Leppä -11-13 keltaiset Nimenhuuto.com

TiPa-naiset Nimenhuuto.com

Tikkakoski / Jyväskylä

Leppä P10 Nimenhuuto.com

Leppävesi

Laukaa yj P10 Nimenhuuto.com

Leppäveden Lepän ja Vihtavuoren Pamauksen keväällä 2024 perustettu yhteisjoukkue nimeltään Laukaa yj.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (2 kuukautta sitten)

Leppävesi/Vihtavuori

ViPa 12-14 Nimenhuuto.com

Tuomas kirjoitti: Hei, sunnuntain 17.3 harjoitukset on peruttu. -Tuomas (Noin 2 kuukautta sitten)