Linnansatama (Viking Linen terminaali) Ensimmäinen linja 6, 20100 Turku

Team RAJU Nimenhuuto.com

Iloinen juoksuporukka jonka tavoitteena on iloisen ja reippaan mielen lisäksi oman kunnon ylläpito. Team RAJU koostuu kaikenikäisistä aikuisista ja sen liikunnalliset tavoitteet ovat moninaiset alkaen painonhallinnasta aina kilpaurheiluun asti. FI14 4355 0010 0568 21

Joukkue etsii pelaajia: Haluatko mukavaa juoksuseuraa. Ilmoittaudu uudeksi RAJUksi. Vuosimaksumme on ...

Reijo kirjoitti: Oikein hyvää ja Rentouttavaa viikonloppu leiriäkaikille leiriläisille. Terv Reijo (Noin 5 tuntia sitten)

Kestävyysjuoksu hölkät maraton
Raisio

Torre Calcio Nimenhuuto.com

Turun nopeimmin nouseva jalkapalloseura, jonka edustusjoukkue tavoittelee menestystä Vitosessa ja kakkosjoukkue säestää vahvasti Kutosessa. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä: arttu.rantanen51@gmail.com Forza Torre!

Markus kirjoitti: 50/50 Helsingissä taas (1 päivä sitten)

Jalkapallo ja Futsal

TuNL T13-14 Nimenhuuto.com

Turun Nappulaliigan 2013/2014 syntyneiden tyttöjen jalkapallojoukkue. Uudet pelaajat ovat tervetulleita mukaan toimintaan! Ota yhteyttä: sanna.koli(at)gmail.com https://www.turunnappulaliiga.fi/seura-2/tyttojoukkueet/t2013-2014/

Senja kirjoitti: Tarvittaessa voi pelata. (3 päivää sitten)

Tytöt

FC Inter 09 Nimenhuuto.com

Thierry kirjoitti: Gwizà’s back has been hurting after yesterday training. He will miss Saturday training. (Noin 2 tuntia sitten)

LSBEK Nimenhuuto.com

Länsirannikon alueen salibandyerotuomarienkerho.

Länsirannikko

SC Läsimäki Nimenhuuto.com

Kesäreenit

Janne kirjoitti: Koppari vaan (5 päivää sitten)

Orivesi

FC Proffa Nimenhuuto.com

Ville kirjoitti: Moi! Kausimaksu olisi tänä vuonna 40€ / pelaaja. Maksu on ollut yleensä tuomarimaksun verran, niin myös tänä vuonna. Joukkueen sponssina toimii Tåget, joka on luvannut hoitaa sarjamaksun 150€. Kenttävuokra taitaa olla 9€/tunti ja tuomarimaksut 40€/peli, jonka kotijoukkue hoitaa ennen peliä. Pelio... (11 päivää sitten)

Raision VPKn Soittokunta Nimenhuuto.com

Harjoitukset keskiviikkoisin klo 18-20 Friisilän koululla

Juhani kirjoitti: MILJAZZ Turussa 16.06.2023 https://puolustusvoimat.fi/tapahtumat/2023-06-16/miljazz-2023-turku (11 kuukautta sitten)

Puhallinmusiikki
Raisio

Kärkkyjät Nimenhuuto.com

Pesäpallo
Lohja

Salon Viesti C-White ja C-Blue Nimenhuuto.com

Eeni kirjoitti: Huoltaja (Noin kuukausi sitten)

Lentopallo
Tytöt

Linnansatama (Viking Linen terminaali) tunnetaan myös nimellä: Auriga Business Center, Viking Line, Turun satama, Silja Linen terminaali, Turun linna, Linnanpuisto, Viking Line Terminaali, Turku Harbour, Viking Grace ja Viking Line Terminaali Turku.

Lentopallo
Koripallo