Mellilän palloiluhalli Melliläntie 65, Mellilä

LOPS17 Nimenhuuto.com

Tämä on LOPS -17 syntyneiden joukkueen sivu, jonka kautta tulee infoa harjoituksista, päivämääristä ja turnauksista.

Anssi kirjoitti: Moikka. Valitettavasti joudumme perumaan harkat ke 29.5. johtuen toisen toimijan kenttävarauksesta. Seuraavat harkat on ma 4.6. klo 17-18 ja sitten ke 5.6. klo 17-18. Keskiviikkona 5.6. on harkkojen jälkeen myös kausi-info vanhemmille/huoltajille. (4 kuukautta sitten)

Lops14 Nimenhuuto.com

PeTä naiset Nimenhuuto.com

Perttulan Tähti on juniori- ja naislentopalloiluun keskittynyt Nurmijärveläinen urheiluseura. Haemme joukkoomme lisää pelaajia naisten paikallissarjaan. Mikäli sinulla on jo muutaman vuoden kokemus lentopallosta, ota rohkeasti yhteyttä Tiinaan (0405252258) tai Pasiin (0401737323). Lisätietoja meistä löydät sivuiltamme peta.sporttisaitti.com