PadelMesta Oy Kankaantie 13

Rastivarsat Nimenhuuto.com

Rastivarsat (www.rastivarsat.fi) on suunnistuksen erikoisseura. Toimimme Orimattilassa ja Lahden alueella näkyvästi järjestämällä ympäri vuoden harjoituksia ja vuosittain kilpailuja. Kuntosuunnistustoimintaa pyöritämme Orimattilan Iltarastien nimellä (www.orimattilaniltarastit.fi). Rastivarsat kehittää pitkäjänteisesti nuoriso-, kilpailu- ja harrastesuunnistusta.Tavoitteena on eritasoisten liikkujien fyysisen kunnon ja psyykkisen hyvinvoinnin parantaminen sekä myönteisten liikuntakokemusten tarjoaminen. Rastivarsat on valmistanut ja täydentänyt suunnistuskarttoja harrastajien tarpeisiin koko historiansa ajan. Rastivarsat valittiin vuoden suunnistusseuraksi Suomessa vuonna 2008.

Joukkue etsii pelaajia

Arttu kirjoitti: Hannu Hä tulee myös (10 kuukautta sitten)

Suunnistus
Orimattila