Pähkinärinteen koulu Mantelikuja 4, 01710 Vantaa

KFUM Nimenhuuto.com

Föreningens fullständiga namn är Svenska Kristliga Föreningen av Unga Män i Helsingfors rf, men inofficiellt förkortad KFUM i Helsingfors eller enbart KFUM. Föreningens officiella språk är svenska, och hemorten är Helsingfors, där den grundades 2 april 1905. KFUM har egen föreningslokal i Helsingfors centrum, på Elisabetsgatan 27 A. KFUM har en egen självständig uppskattad stipendiefond och en basketsektion med lag i både division- och M -serierna

Pihkaniskat Nimenhuuto.com

kaija kirjoitti: Ilmoitan viestijoukkueen D70 Seija Ilmakunnas, Kaija Heinonen ja Helena Luoma ja tämä on juoksujärjestys (23 päivää sitten)

Suunnistus
Vantaa

BC Bibca Nimenhuuto.com

Arto kirjoitti: Tulen heittelemään (3 päivää sitten)

Koripallo ja Metsästys
Espoo

BC Espoo Nimenhuuto.com

Jorma kirjoitti: Mankkaan koululle la klo 16? (3 päivää sitten)

Keilaniemen Härät Nimenhuuto.com

Tommi kirjoitti: Moi kaikki! Meillä on mahdollisuus osallistua höntsä-turnaukseen lauantaina 4.5. Kiva turnaus, osallistujat 5D tai harrastesarjasta, 4-5 lyhyempää matsia päivän aikana. Tähän voi osallistua myös ilman lisenssiä ja tarvittaisiin pelaajia mukaan. Joten jos kiinnostaa, käyhän ilmoittautumassa tässä ... (5 kuukautta sitten)

KaVo Minitytöt 2013-2014 Nimenhuuto.com

TaKoJo Nimenhuuto.com

tapiolan koripallo ja joutsen

timo kirjoitti: Lauantaina treenimahdollisuis Mankkaalla klo 16 GoGon ja Tanmkyn kanssa. Kakella (Virtanen) avain. (Noin 15 tuntia sitten)

Espoo

Sykki Unified Nimenhuuto.com

Max kirjoitti: Max tulee itse taksilla treeneihin lauantaina 21.9. ja maanantaina 23.9. (Noin 19 tuntia sitten)

HSY Koiraurheilijat Nimenhuuto.com

HSY:n koiraurheilukerho. Kerhon tavoitteena on kannustaa HSY:n koiranomistajia ja koirista kiinnostuneita liikunnallisten koiraharrastusten pariin. Kerhoon osallistuminen ei edellytä aiempaa harrastuneisuutta. Myöskään koirattomuus ei ole este kerhoon osallistumiselle ja halutessaan koiraa voi pyytä lajikokeiluja varten lainaan kerhon vetäjiltä. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Minna kirjoitti: Tulen kuunteluoppilaaksi ilman koiraa :) -Minna (9 päivää sitten)

Agility, Dobo, Canicross ja Muut koiralajit
Hsy:N Toimialue

Koris Nimenhuuto.com