Pallon liikuntahalli Tukkikatu 2, 53900 Lappeenranta

hfm Nimenhuuto.com

Helsingin miekkailijoiden kisailmoittautumissivusto. Liittymiseen tarvittavan salasanan saa Kasperilta tai Marja-Liisalta.

Luukas kirjoitti: U13 (26 päivää sitten)

Miekkailu
Helsinki

LPKY Arjen Sankarit Nimenhuuto.com

Koirien arkihallinnan harjoittelua - arkitottista, ohitustreenejä ja kimppalenkkejä. Vain Lappeenrannan Palveluskoirayhdistyksen jäsenille.

Koirankoulutus

Kultsu-LaPa YJ -10 Nimenhuuto.com

Elmeri kirjoitti: Kioskiin (20 päivää sitten)

Joutseno

RaKaS Nimenhuuto.com

Raja-Karjalan Suunnistajien ilmoittautumisten vastaanottosivu.

Sami kirjoitti: Onnin tulo varmistuu vasta IP. Hän on ollut vähän kipeä. (6 päivää sitten)

Suunnistus

Reenilöi 2023 Nimenhuuto.com

Mira kirjoitti: Miul on toivottavasti siinä aamuvuoro, ni tuun klo 16 jälkee. (3 kuukautta sitten)

Juoksuakatemia Nimenhuuto.com

Juoksuakatemia :|:Kaakko järjestää erilaisia juoksuharjoituksia ja valmennusta harraste- ja kilpajuoksijoille Kaakonkulmalla.

Henrik kirjoitti: Tulen suoraan kotoa Konttorikoneelle (Noin 2 kuukautta sitten)

Juoksu

Veiterä U18 2023-24 Nimenhuuto.com

U18-joukkueessa pelaavat kaudella 2023-2024 vuonna 2006-2009 syntyneet ja lisäksi y-luvalla muutama 2005 syntynyt pelaaja. Joukkueessa voivat pelata myös ne nuoremmat pelaajat, jotka pystyvät taidoillaan haastamaan U18-ikäluokan pelaajat.

Ville-Veik kirjoitti: U14 kanssa (7 kuukautta sitten)

Jääpallo

WillTri Nimenhuuto.com

WillTri ry on triathlonseura Kaakkois-Suomesta, Lappeenrannasta. Toimintamme päämäränä on saada ihmiset innostumaan liikkumisesta edistämällä triathlonin harrastus-ja kilpailutoimintaa. Triathlon on oiva harrastus kuntotasosta riippumatta. Sen erimatkoista löytyy kaikille sopiva ponnahduslauta lajin aloittamiseen oli kyseessä vasta-alkaja tai jo kokeneempi liikkuja. Yksi päämärä onkin saada ihmiset innostumaan myös itsensä voittamisesta. Tuemme ja kannustamme toisiamme, jotta tavoitteet täyttyvät.

Sanna kirjoitti: "lyhyet matkat" - mahtuisko aikatauluun n. 20min uinti, 60min pyörä ja 40min juoksu? (3 kuukautta sitten)

Triathlon

LPKY Rally-toko Nimenhuuto.com

LPKY:n rally-tokojaoksen nimenhuuto, jossa ilmoittaudutaan jaoksen järjestämiin yksittäisiin koulutuksiin ja kesän omatoimiryhmiin.

Anne kirjoitti: MES Näpsä Alo Hupsu (19 päivää sitten)

Koiraurheilu

SPR Riksakuskit Nimenhuuto.com

Viime vuonna 2019 SPR:n Lappeenrannan osaston piristäjäpalvelu sai käyttöönsä kaksi riksapyörää. Toisen lahjoitti Lappeenrannan kaupunki ja toisen Lappeenrannan Energia ja Lappeenrannan asuntopalvelut. Vapaaehtoiset riksakuskimme ajeluttavat ikäihmisiä ja erityisryhmien ihmisiä kaupungille nauttimaan maisemista ja kulttuurista. Kyydit ovat ilmaisia. Ajoimme riksoilla 25.6 -17.10.2019 välisenä aikana 30 min kyytejä yhteensä 352 kpl ja kyyditettyjä oli 496. Nimenhuuto.com:ssa voivat koulutetut piristäjäriksakuskimme ilmoittautua vapaina oleviin riksa-ajoihin.

Vapaaehtoistyö
Lappeenranta

Pallon liikuntahalli tunnetaan myös nimellä: Viretila Oy, Tukkikatu, S-market Pallo Lappeenranta ja Heartraiders akatemia.

Orienteering
Dog