Palokan koulukeskus Koivutie 5, 40270 Jyväskylä

Wanhat Pandat Nimenhuuto.com

Leppoisaa höntsäilyä 55+ ukkeleiden kanssa, höystettynä muutamalla nuoremmalla nikkarilla.

Joukkue etsii pelaajia: 45+ vahvistukset tervetulleita pelailemaan. Ei tarvitse sitoutua sarjaan, mut...

Veli-Matti kirjoitti: Moi, Viimeinen lauantaivuoro 25.5 klo 15.30 Leppävedellä. Laittakaa ilmoittautumiset tiistai klo 12 mennessä. Osa menossa sunnuntaina turnaukseen joten osallistuja määrä voi jäädä pieneksi. Minimimäärä 2+10 pitää täyttyä tai vuoro perutaan. KESÄVUORO alkaa 9.6 klo 17.00 VIHTAVUOREN LIIKUNTAHALLILLA. (Noin 3 tuntia sitten)

Vaajakoski

MultiAnts SäbäNaiset Nimenhuuto.com

Naisten salibandyjoukkue.

Mirka kirjoitti: Myöhässä tuuun (4 päivää sitten)

Multia

Hody 10 Nimenhuuto.com

Haluamme tarjota Keski-Suomen parhaat puitteet jalkapallon harrastamiselle ja pelaajien kehittymiselle. Haluamme olla Keski-Suomen paras joukkue, mitataan sitä sitten pelaajien tai vanhempien tyytyväisyydellä, taidoilla, menestyksellä tai jollakin muulla sopivalla kriteerillä. Tavoitteena on olla seura, joka on yhteisöllinen ja jokaisessa ikäluokassa on joukkue, joka on joukkuehengeltään ylivertainen ja liikunnallinen. Olemme luova ja uusiutuva seuraorganisaatio, joka haluaa olla tekemässä parempaa suomalaista futiskulttuuria. Holstin Dynamo ei kilpaile harjoitteiden tai muiden tapahtumien määrällä, vaan laadulla.

Eemeli kirjoitti: Menee omalla kyydillä. (6 päivää sitten)

SB Fiilis Nimenhuuto.com

Salibandyä Jyväskylästä

Toni kirjoitti: Vähä epävarma mut laitetaan in (Noin 17 tuntia sitten)

HämeStars A-B tytöt Nimenhuuto.com

Laadukasta tyttösalibandyä Hämeenlinnassa edullisin kustannuksin ja pelaajia kehittäen pitkällä tähtäimellä.

Hämeenlinna
Tytöt

Liikunnan Riemu Nimenhuuto.com

Liikunnan futisjengi on vuonna 2005 alkunsa saanut Jyväskylän yliopistossa liikuntatieteitä opiskelevien opiskelijoiden jalkapallojoukkue, joka on voittanut opiskelijoiden SM-kultaa 4 kertaa ja osallistunut opiskelijoiden EM-kisoihin Roomassa 2007, Kiovassa 2008, Wroclawissa 2009 ja Varsovassa 2010. Paras sijoitus kovatasoisista EM-kisoista on Wroclawin 10. sija. 2011 liikunnan futisjengi perusti seuran nimeltä Liikunnan Riemu, joka pelaa opiskelijajalkapallon lisäksi myös futsalia LIIGASSA.

Kalle kirjoitti: Vaan kattelees (9 päivää sitten)

Merikoski M edustus Nimenhuuto.com

Juho kirjoitti: 19-eteenpäi in (8 päivää sitten)

Oulu

Häme Stars T16 Nimenhuuto.com

Matilda kirjoitti: Tuuun 17.10 (4 päivää sitten)

Hämeenlinna
Tytöt

Blue Eyes Team II Nimenhuuto.com

Blue Eyes Team ja Harjun Potku yhteinen Nimenhuuto

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Perhevelvoitteet lyhentävät iltaa, mutta paikalle kuitenkin pariksi tunniksi. (3 kuukautta sitten)

Riemun naiset Nimenhuuto.com

Siina kirjoitti: Vuorolle (Noin kuukausi sitten)

Liikunnan Rakennus

Palokan koulukeskus tunnetaan myös nimellä: Palokan Koulu, Palokan yhtenäiskoulu ja Palokan Koulu Palokan Koulu.

Lentopallo
Jääkiekko