Pappilanniemi Pappilanniemi, 53200 Lappeenranta

Juoksuakatemia Nimenhuuto.com

Juoksuakatemia :|:Kaakko järjestää erilaisia juoksuharjoituksia ja valmennusta harraste- ja kilpajuoksijoille Kaakonkulmalla.

Henrik kirjoitti: Tulen suoraan kotoa Konttorikoneelle (2 kuukautta sitten)

Juoksu

SPR Riksakuskit Nimenhuuto.com

Viime vuonna 2019 SPR:n Lappeenrannan osaston piristäjäpalvelu sai käyttöönsä kaksi riksapyörää. Toisen lahjoitti Lappeenrannan kaupunki ja toisen Lappeenrannan Energia ja Lappeenrannan asuntopalvelut. Vapaaehtoiset riksakuskimme ajeluttavat ikäihmisiä ja erityisryhmien ihmisiä kaupungille nauttimaan maisemista ja kulttuurista. Kyydit ovat ilmaisia. Ajoimme riksoilla 25.6 -17.10.2019 välisenä aikana 30 min kyytejä yhteensä 352 kpl ja kyyditettyjä oli 496. Nimenhuuto.com:ssa voivat koulutetut piristäjäriksakuskimme ilmoittautua vapaina oleviin riksa-ajoihin.

Vapaaehtoistyö

LPKY Arjen Sankarit Nimenhuuto.com

Koirien arkihallinnan harjoittelua - arkitottista, ohitustreenejä ja kimppalenkkejä. Vain Lappeenrannan Palveluskoirayhdistyksen jäsenille.

Koirankoulutus

Riento valmennus Nimenhuuto.com

Lappeen Riennon suunnistusvalmennuksen harjoituskalenteri. Lisätietoja Nimenhuudon etusivulta!

Kari-Veli kirjoitti: Pitkä (4 kuukautta sitten)

Suunnistus

Lappeen Riento hiihto Nimenhuuto.com

Hiihto

HINA Nimenhuuto.com

Ei toiminnassa enää - terveisin #24 HINA on joukkue jossa keski-ikäinenkin tuntee itsensä taas pieneksi pojaksi, ja tämähän sen tarkoitus onkin. Pelitapa on vain ja ainoastaan suora hyökkäys, maalivahti on puolustusta varten. Tosin puolen tunnin jälkeen kukaan ei jaksa lähteä hyökkäämään.

Päivitetty vuosi sitten

Jääkiekko

Jarkin juoksutreenit Nimenhuuto.com

Jarkin juoksutreenit - sivuilla näet tarjolla olevat juoksuharjoitukset. ilmoittaudu treeneihin ja tule mukaan kokeilemaan. Hinnat: Yksittäinen harjoitus 3€/kerta Intervallit 30€/syksy/kevät Vauhtikestävyystreenit 30€/syksy/kevät Intervallit + vauhtikestävyystreenit 40€/syksy/kevät Sisällön kuvaukset materiaalit -kohdassa. Laskut huhtikuussa, elokuussa ja joulukuussa

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa ! Ilmoittaudu treeneihin ja tule mukaan kokeilemaan.

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Juoksu