Pohjankartanon koulu Leevi Madetojan katu 1, 90140 Oulu

OuRe 2 Nimenhuuto.com

Oulun Reippaan II-joukkueen tiedotus- ja ilmoittautumissivusto

Juha kirjoitti: Tulisin muuten pelaamaan, mutta viime pelissä turvoksiin pommitettu poski muurasi silmäkulman puoliksi umpeen, mikä voi oleellisesti heikentää pelini tasoa (jos sellaista ylipäätään on). Jatkossa pitänee pelata munasuojat jalassa ja full face -kypärä päässä. Toki parempi olisi, jos porukalla pohd... (3 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

Tango Argentina Nimenhuuto.com

Harrasteseura argentiinalaisen tangon edistämiseksi Oulussa

Jukka kirjoitti: Hei! Torstai olisi ihan sopiva ilta practikalle kuten aiemminkin. (Noin kuukausi sitten)

Tanssi

Ilmaveivi Nimenhuuto.com

Emil kirjoitti: Tuun vähän myöhässä (10 päivää sitten)

Elekantti Futis Nimenhuuto.com

Youness kirjoitti: Hello, Should we consider starting the games a bit earlier this summer if that works better for everyone? For example at 19:00? (1 päivä sitten)

Futis

Disquitos Nimenhuuto.com

http://www.disquitos.fi Kesäsin puistoultimatea Oulussa: https://www.facebook.com/groups/oulu.ultimate/

Kari kirjoitti: Ehkä, jos pelikunnossa (13 päivää sitten)

Ultimate

Kontion Pallo Nimenhuuto.com

Alakylän ehdottomasti kovin sählyporukka tuohon aikaan tuossa paikassa. Tavoitteellinen tulosurheilu on kaikki kaikessa. Siksi Kontion Pallo pyrkii määrätietoisesti kohti isompia kaukaloita, kirkkaampia valoja ja laajoja fanijoukkoja. Tavoitteenamme on olla yksi Suomen parhaista, tällä kokoonpanolla pelaavista joukkueista vuoteen 2025 mennessä. Jos elämäsi kaipaa uusia haasteita, liity Kontion palloon. Taantuvia taitoja tukien, Kontion Pallo. You´ll never sauno alone

Sähäly, Jalkapallo, Futsal ja Saunominen
Kiiminki

Tuiran kamarikuoro Nimenhuuto.com

Iri kirjoitti: Sain silmäleikkausajan yllättäen huomiselle ja kevään tapahtumat osaltani peruuntuu. Tämä näköasia priorisoidaan nyt loppuun saakka. (26 päivää sitten)

Kuorolaulu

OYUS naiset Nimenhuuto.com

Venla kirjoitti: MAHDOLLINEN HARKKAPELI? (3 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Lentopallo

OLK Futsal Nimenhuuto.com

Eero kirjoitti: Jos riittävästi pelaajii (2 kuukautta sitten)

Futsal ja Potkupallo

Chorus Vallis Nimenhuuto.com

Ylivieskan kansalaisopiston alueellinen kamarikuoro

Seija kirjoitti: Hei ja Ihanaa Uutta Vuotta kaikille! Tässäpä uusi kahvittelulista: 10.1. Kaisa & Päivi R 17.1. Anita & Pia P 24.1. Pia R & Mari 31.1. Sami & Päivi S 7.2. Vuokko & Arja 14.2. Jouko H & Mikko 21.2. Sanna & Marketta 28.2. Kirsi & Maila 13.3. Teija & Sari 20.3. Sirpa & Maija-Liisa 27.3. Jouko O & Juh... (4 kuukautta sitten)

Kuoro
Ylivieska

Pohjankartanon koulu tunnetaan myös nimellä: Madetojan sali, Kodin Ykkönen ja Oulun musiikkikeskus.

Rotaritoiminta
Sing