Pyhäjoen Jäähalli Oy Ruukintie 42, 86100 Pyhäjoki

Kastellin Kiekko Pojat Nimenhuuto.com

Oululainen urheiluseura jossa löytyy tilaa kaikenikäisille ja tasoisille pelaajille. Lajikirjomme on laaja ja toimintaa löytyy myös lapsille. Kiekko Poika henki on kannustava, iloinen ja sosiaalinen. Jokaisella on tärkeä rooli seurassamme.

Mikko kirjoitti: Jono 1 (10 kuukautta sitten)

Jääkiekko, Jalkapallo, Salibandy, Futsal, Pesäpallo, Kaukalopallo ja Ballhockey
Oulu

salreharrastesuunnistus Nimenhuuto.com

Ilmoittautuminen Saloisten Reippaan harraste suunnistus ryhmän harjoituksiin

Pirjo kirjoitti: B-rata, kiitos (13 päivää sitten)

Suunnistus

MISSIAS Nimenhuuto.com

Jutta kirjoitti: Tuun, jos tulee yhteensä vähintään 6 pelaajaa.🙂 (5 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Pyhäjoki

Ii Volley C Nimenhuuto.com

Kerttu kirjoitti: Kertulla migreeni, ei ole treenaajaksi tänään. (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Lentopallo
Ii

Raahen Weijarit Nimenhuuto.com

Raahelainen, treenattu, veteraanikiekon silkkikäsiä täynnä oleva, tulosyksikkö. FI16 5381 0320 0030 88

Reijo kirjoitti: Weijarit juhlaturnaus 23.3.2024 Otteluohjelma: + 50 ottelut: klo 12:15 Weijarit - Weijarit Young boys Klo 13:15 Weijarit Young boys - Nitro Kärpät Klo 14:15 Weijarit - Nitro Kärpät + 60 Ottelut: Klo 15:15 Nitro Kärpät - Weijarit Klo 16:15 Nitro Kärpät - Ylivieska/ Nivala/Haapavesi Klo 17:15 Weija... (2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Raahen Kanuunat Nimenhuuto.com

Raahen ja lähiympäristön "varttuneen" -väen jääkiekkoa harrastava joukkue.

Jouko kirjoitti: Ylimääräinen maksu jääajoista 20 euroa.Tere, tili on OP Raahe FI24 5381 0320 2164 41 Kanuunat. (3 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Chorus Vallis Nimenhuuto.com

Ylivieskan kansalaisopiston alueellinen kamarikuoro

Seija kirjoitti: Hei ja Ihanaa Uutta Vuotta kaikille! Tässäpä uusi kahvittelulista: 10.1. Kaisa & Päivi R 17.1. Anita & Pia P 24.1. Pia R & Mari 31.1. Sami & Päivi S 7.2. Vuokko & Arja 14.2. Jouko H & Mikko 21.2. Sanna & Marketta 28.2. Kirsi & Maila 13.3. Teija & Sari 20.3. Sirpa & Maija-Liisa 27.3. Jouko O & Juh... (4 kuukautta sitten)

Kuoro
Ylivieska

Rops P15 Nimenhuuto.com

Toivo kirjoitti: Hei! Toivolla on la 18.11. meno. Toiveena olisi päästä sunnuntain peleihin/treen (6 kuukautta sitten)

Rovaniemi

Issias Nimenhuuto.com

Issias tarjoaa Pyhäjoella (Pohjois-Pohjanmaa) jääkiekkoilua pääasiassa ikämiehille (+35 v.), mutta vuoroilla voi käydä kuka vaan. Ei taitovaatimusta. Harrastekiekkosäännöt.

Joukkue etsii pelaajia: Tule pelaamaan jääkiekkoa höntsähengellä Pyhäjoella (Pohjois-Pohjanmaa). Pela...

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Pyhäjoki

Kiilat Hockey -07 Nimenhuuto.com

Haapajärvi

Pyhäjoen Jäähalli Oy tunnetaan myös nimellä: Saaren koulu.

Orienteering
Lentopallo